5 Resepi Buat Doh Pizza Gebus Enak Bungkus Bawa Ke Taman Hati

Bismillahir Rohmaanir Rohim dan Assalamualaikum buat sahabatku.

5 Resepi Buat Doh Pizza Gebus Enak Bungkus Bawa Ke Taman Hati. Sudah..sudahlah kakak malaslah ibu nak melayan kamu esok ibu ada kerja jadi jangan ganggu ibu ok. Si kakak anak sulong masih tidak berpuas hati walhal kami baharu sahaja bergelak ketawa..

Yang Mana Satu Pau Kukus Ke Pau Bakar?

CAKOI & KUAH AKU GEBUH LAGI MONTEL

DONUT MONTOK ALA BIG BIG APPLE!!

Yeah!! tak sabar nak buat pizza topping sendiri

Yeah!! tak sabar nak buat pizza topping sendiri

Picit lembut-lembut bahu suami tersayang sambil ukir kata manis gitu haaa..nak rempit skuter mr white bukan tak mampu cuma tak sampai hati biarkan bayi kecil tinggalkan dengan bapa mithali tu 😉

Suami leka menyelesaikan toping untuk si kakak

Suami leka menyelesaikan toping untuk si kakak

Menu hari lahir apakah ini..5 Resepi Buat Doh Pizza Gebus Enak Bungkus Bawa Ke Taman Hati hasil kerja air tangan suri dan suami. Benarnya sudah lama anak rajuk hati. Ini bahan sempat beli kedai Aeon tadi 😉 walah!!

KOLEKSI JUBAH PILIHAN KALBU!!

DIY JAHIT BAJU KURUNG SEKOLAH BUDAK

PAKEJ SIAP BAJU KURUNG BABY BOY GIRI

Ibu kawan-kawan saban tahun ada sambut hari jadi dekat Taska Qistina Iman kenapa kak tak dapat buat macam mereka?

Ah.. apa aku nak jawab?

Nak cakap ibu tak ada duit penipu pula..hisy.. habis makanan dapur ada sahaja takat ni berasap sungguh..syukur 😉

Serius tak dapat jawab apa-apa itulah soalan tanya sepanjang tahun. Budak selagi tak dapat dia akan tuntut. Tapi kami berikan istimewa untuknya lain dari lain ek.

Misi berjaya..dia suka! syukur alhamdulillah selamat hari lahir kak yong

Misi berjaya..dia suka! syukur alhamdulillah selamat hari lahir kak yong

17.1.2009 terjawablah persoalan jalan penyelesainnya telah kami temui dengan jayanya.

gambar pizza selesai toping dan isi keju

gambar pizza selesai toping dan isi keju bertingkat-tingkat..

Resepi doh pizza gebus enak makan begitu sahaja kata anak tak payah cicah sos tomato pun takala melihat pizza panas baru keluar dari oven ajaib ibunya ok.. 🙂

CERITA AKU DAN PIZZA MELEKAT

panas...pizza keluar dari oven yummy

panas…pizza keluar dari oven yummy

  1. Homemade pizza sungguh berbaloi kalau makan di kedai tak sah RM70.00 mungkin tak lari budgat kalaulah umat manusia ramai dalam keluarga korang huhu..
  2. Sambutan hari jadi kebanyakkan orang sambut dalam kedai pizza hut apa sedap sangat mungkin kerana suasananya tapi buat pizza sendiri mudah dan sambut rumah itu lebih bermakna tak akan lupakan. Muak asal hari lahir ada kek..kek..kek kini zaman moden kita tukar menu baratlah  pula!
  3. Indah bukan kepalang bila letak keju atas toping pizza nak letak setebal mana boleh. Anak suka letak hot dog dan ketam jejari katanya itu lebih membuka selera. Ikutkan sahajalah. Janji anak suka ibu gembira. Kedai nak tambah keju wajib tambah duit tau!
  4. Ibu akan bagi sorang satu bekal ke sekolah boleh kongsi dengan kawan masa rehat nanti. Untuk Tersayang bawa bekal juga dua keping saiz besar cukup untuk makan tengahari. Save duit dari mengalir keluar!
  5. Rasa sayang cara mudah uli buat doh pizza dari air tangan ibu dan taburan topping pizza kasih dari ayah lebih bermakna akan mampu mengerat sayang kita dalam hati mereka.

Bisnes Bun Pau & Pizza Menjadi Wang Saku

siap kerat bersedia masuk dalam ke dalam mulut..

siap kerat bersedia masuk dalam ke dalam mulut..

5 Resepi Buat Doh Pizza Gebus Enak Bungkus Bawa Ke Taman Hati lakukanlah dari dasar hati insyallah akan permudahkan. Sebenarnya tak susah mana pun untuk belajar asas buat piza ini.

bawa bekal jimat dan mengguntungkan

bawa bekal jimat dan mengguntungkan

Nak resepi lengkap SANA apa Suri buat lepas piza ini menjadi ikuti entri akan datang.

Teringin membuat pizza dan berniaga atau makan sendiri dapatkan laman>>>>>>>>>>> INI

p/s:Fikir hujung minggu ini buat pizza toping seafood pula hii..

Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc? Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Advertisement

39 Responses to “5 Resepi Buat Doh Pizza Gebus Enak Bungkus Bawa Ke Taman Hati”

  1. akubiomed

    Jan 21. 2016

    Tentu anak-anak suka dapat makan pizza. 🙂

    Reply to this comment
    • Suri

      Jan 22. 2016

      alhamdulillah suka nak toppingatas itu tabaur banyak mana kerja dia cukup suka 😉

      Reply to this comment
  2. Hero Borneo

    Jan 22. 2016

    wah bestnya suri..pandai masak..dan romantik orang..terbaik lah gitu

    Reply to this comment
  3. Noriza Rahman

    Jan 22. 2016

    Untung la ada ibu yang pandai masak kan? Sangat menjimatkan bawa bekal ke sekolah

    Reply to this comment
  4. Mek ila Jual Vitamin

    Jan 22. 2016

    Teringin juga nak buat pizza sendiri. Tunggu!

    Reply to this comment
    • Suri

      Jan 22. 2016

      jom buat belajar dalam pakej tiga sungguh mudha ini buat banyak rasa kenyang puas hati makan sendiri air tagan sendiri katanya 😉

      Reply to this comment
  5. Aina amin

    Jan 22. 2016

    Fuuhh..mcm best je.blh try ni.

    Reply to this comment
  6. Othman Zan

    Jan 22. 2016

    Assslam suri. Saya selalu buat doh pizza kecik2 agak2 muat tupperware anak. Buat banyak frozenkan. Pagi baru letak sos pizza dan topping. Bakar.. ready untuk anak bawak bekal gi sekolah.

    Reply to this comment
  7. zik

    Jan 23. 2016

    sedap makan pizza buatan tangan sendiri nih…. nak beli kat pizza hut mahal pulak… baik buat sendiri, boleh tambah apa2 yang patut.. cheese nak banyak ke

    Reply to this comment
  8. Sani

    Jan 23. 2016

    Memang menjimatkan kalau boleh buat sendiri. Tapi sekali sekala nak rasa air tangan orang lain..

    Reply to this comment
    • Suri

      Jan 26. 2016

      kalau buat snediri tahu rahsianya memamg tak akan ada nak mkan luar punya heee…

      kalau ngidam payah gak tu ahai 😉

      Reply to this comment
  9. myliferia

    Jan 24. 2016

    Wahhh, bestnyer pizza. Puas hati dapat buat sendiri. Tabur jer segala macam yang kita suka 🙂

    Lama betul tak bikin pizza nih 😛

    Reply to this comment
  10. Ikhwan

    Jan 25. 2016

    boleh buat bekal ke tempat kerja 🙂

    Reply to this comment
  11. titan

    Jan 26. 2016

    dah lama tak makan dan buat piza.

    malas benar sekarang ni nak memasak.

    mujur ada bini..

    hehe..

    Reply to this comment
  12. Sobri Mansor

    Jan 26. 2016

    Saya kalau buat pizza ni campak-campak je topping atas dohh tu. hehehe. Janji Mozarella cheese tu kena lebih. Baru meleleh… hehehe

    Reply to this comment
  13. Irvan Jaya

    Jan 27. 2016

    Cantik dan pandi saya suka situs nii !! Update terus kak’

    Reply to this comment
  14. MDHAFiZ.NET

    Jan 27. 2016

    lama dah tak buat. selalu buat doh utk roti naan. skrg ni sllu buat syawarma arab. btw, tq atas artikel yang menarik ini

    Reply to this comment
    • Suri

      Jan 27. 2016

      indah kalau kita tahu buat pelbagai jenis resepi roti nak jenis produk yang mahal dan selalu mendapat permintaan ramai.untung kalau rajin tahu buat sendiri.

      trick buat pizza dalam pakej ini mudah cam abc sahaja..rahsia sungguh menggagunkan.cubalah 😉

      Reply to this comment
  15. permohonan upu

    Feb 09. 2016

    macam ni, boleh bankrup ni domino pizza dan pizza hut..bestnya la kalau pandai masak dan rajin masak.hehe

    Reply to this comment
  16. permohonan upu

    Feb 09. 2016

    macam ni, boleh bankrup ni domino pizza dan pizza hut..bestnya la kalau pandai masak dan rajin masak.hehe

    Reply to this comment
  17. nila anggraini

    Feb 10. 2016

    wah Puan pandai buat pizza….nampak sedap….

    Reply to this comment
  18. cik tom

    Feb 28. 2016

    alhamdulillah kak yong happy dengan pizza buatan ummi..

    Reply to this comment
  19. Suri

    Mar 02. 2016

    syukurlah mereka suka dan saya gembira tidak terkata

    Reply to this comment
  20. maria

    Aug 24. 2016

    nampak sedapp….anak2 mesti laju makan ni…

    Reply to this comment

Leave a Reply