Resepi Roti Telur Vegetarian Diet Suri

Bismillahir Rohmaanir Rohim & Assalamualaikum buat sahabatku.

Resepi Roti Telur Vegetarian Diet Suri. Sarapan apa pagi ini ya. Haaa..inilah kerja suri rumah tangga belum masuk esok pagi waktu malam sebelum nak melelapkan bebola  mata sudah fikir menu apakah yang nak masak untuk sarapan keesokannya hu..hu..

Yang Mana Satu Pau Kukus Ke Pau Bakar?

CAKOI & KUAH AKU GEBUH LAGI MONTEL

DONUT DEBAB BOM ! BOM! SAYA!

Ada yang buka peti ais..termenung sejenak untuk masak apa hari ini..

Terkadang idea memasak ini leju sahaja mencurahnya..itu kalau jenis bijak tawan hati suami anak dalam bab memasak kata nak elak jemu

Bahan asas untuk membuat  resepi diet roti telur vegetarian

  • Minyak zaitun
  • Roti
  • Telur kocak
  • Garam
  • Lada hitam
  • Daun bawang potong
  • Daun sup potong

DIY POLA JUBAH MODEN KEMBANG PAYUNG & BAJU KURUNG BUDAK KAIN LIPAT TEPI

FESYEN JUBAH MUSLIMAH JEANS BIDANG 45 HARI RAYA 2015

Resepi roti telur vegetarian  diet ini mudah sahaja cara penyediaanya buat dalam masa lima minit sahaja haaa.. Jom cuba!

Sapu telur di atas permukaannya roti melitupi keseluruhan kawasan putih itu.

Taburkan daun bawang dan daun sup ke atas roti dan kemudian taburkan sedikit telur atasnya lagi.

Mahu sedap taburkan sedikit lada sulah atau lada hitam yang kisar atau tumbuk halus.

Panaskan minyak zaitun.

Letakkan roti tadi atas kuali panas balik bila ia garing dan angkat!

Tara!!! resepi roti telur vegetarian diet Suri

Resepi Roti Telur Vegetarian Diet Suri

Jubah Pengantin Tutu Versi Saya!!

TERHAD!! Kelas Baju Kurung Pesak Betawi, Abaya A Cut Menyusu/Moden

Alhamdulillah siap makan panas memang layan sambil sebelah hirup kopi berasap 😉

Nota:

Resepi Roti Telur Vegetarian Diet Suri Banyak bahan yang boleh di masukkan dalam diet ini pelbagaikan. Mahu enak ikutlah citarasa sendiri.

DIY Jahit Poket Baju Kurung Tradisional

DIY JAHIT BAJU KURUNG SEKOLAH BUDAK

Kalau tak lalu makan roti telur ada sesetengah dari kita cuba add dengan pencicah sos cili atau homemade kuah sos sendiri.

yAHOOO!! Siap Potong Kain Jubah Ala Arab

SIAP !!Jubah Edisi Limited Cahayacinta.com

DIY Baju Kurung Baby Girl & Baju Melayu Seluar Baby Boy!

Cara memasak dengan mudah tak perlu tumis bagai heee.. nak resepi free boleh SINI dan INI

Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc? Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Advertisement

21 Responses to “Resepi Roti Telur Vegetarian Diet Suri”

  1. faiiza

    Oct 22. 2015

    best la recipi nie.. plg senang dlm dunia.. thanks !!
    tp cmne nk follow blog ni..

    nanti jenguk2 la blog faiiza yer..
    http://faiizaonfleek.blogspot.my/

    Reply to this comment
    • Suri

      Oct 26. 2015

      syukurlah ada masa buat resei mudah lagi pantas.cari medan muka buku pun cukup memadai 😉

      Reply to this comment
  2. Ikhwan

    Oct 22. 2015

    resepi ringkas yang cepat dan pantas disediakan 🙂

    Reply to this comment
  3. ajumohit

    Oct 22. 2015

    sedapnya dapat makan roti dengan air kopi, tapi sejak bersalin memang belum sentuh minuman kafein

    Reply to this comment
    • Suri

      Oct 26. 2015

      sedap enak dan gebu heee..

      tak suka pun ni minuman untuk mereka yang tersayang 😉

      Reply to this comment
  4. akubiomed

    Oct 22. 2015

    Mahu buka selera macam ini. 🙂

    Reply to this comment
  5. Wanyob

    Oct 24. 2015

    Ditambah pulak dengan sup cendawan , perthhhhhhh

    Reply to this comment
  6. Uncle Zuan

    Oct 25. 2015

    ok boleh try. weekend ni dok dengan adik je. boleh la jadikan adik food tester hahaha

    Reply to this comment
  7. titan

    Oct 25. 2015

    ni mesti bini je suka makan kann..

    anak-anak mesti tak suka.

    hehe

    Reply to this comment
  8. Ikhwan

    Oct 25. 2015

    resepi kasih sayang, cepat dan mudah disediakan, lagi cepat dihabiskan 🙂

    Reply to this comment
  9. Suri

    Oct 26. 2015

    haa.mana ada anak saya suka siap bawa bekal lagi hii..

    Reply to this comment
  10. cik tom

    Oct 28. 2015

    simple tapi menyelerakan…cik tom paling suka menu camni..hehe

    Reply to this comment
  11. zik

    Nov 01. 2015

    vegeterian bagus untuk kesihatan…

    Reply to this comment
  12. sabree hussin

    Nov 07. 2015

    Yang penting senang disediakan dan cepat 😀

    Reply to this comment
  13. Mizz aiza

    Nov 12. 2015

    Sedapnya.. Boleh aiza cuba buat nanti..

    Reply to this comment
  14. The Reluctant Shopper

    Nov 13. 2015

    Yg ni gerenti satu family suka! 😀 Resepi ringkas & mudah dibuat. Tq for sharing.

    Reply to this comment

Leave a Reply