Goosebumps

Bismillahir Rohmaanir Rohim & Assalamualaikum buat sahabatku.

Lama sudah Suri tidak bergosip pasal kaki wayang ini. Kalau bukan dapat tahu dari Nuffnang mungkin dari media elektronik atau cetak baru ketahui huhu..

Yang Mana Satu Pau Kukus Ke Pau Bakar?

RESEPI DONUT DAN CAKOI SAYA

Apa kata untuk permulaan bulan oktober ini kita buka tirai dengan sebuah cerita Goosebumps katanyalah..

credit

Goosebumps merupakan siri buku cerita seram untuk kanak-kanak. Kalau tidak silap keluaran pertama buku ini hak cipta pada tanggal 1992 lagi. Tahukah anda penulis buku ini bernama R. L. Stine yang berasal dari Amerika.Itu sedikit sebanyak yang dapat Suri selongkarlah.

Jubah Pengantin Tutu Versi Saya!!

TERHAD!! Kelas Baju Kurung, Abaya Menyusu/Moden

Tanpa membuang masa jom kita baca sedikit sinopsis tentang Goosebumps.

Sinopsis Goosebumps.

Goosebumps mengisahkan tentang Zach Cooper yang telah berpindah ke sebuah bandar kecil dan bertemu dengan Hannah, jiran barunya. Bapa kepada Hannah, R.L Stine, merupakan penulis kepada cerita “Goosebumps” dan telah menyimpan semua hantu dalam siri bukunya dan menguncinya.

goosebumps.wikia.com

Satu hari, Zach dengan tidak sengaja telah melepaskan kesemua hantu tersebut dan mereka bertiga harus bekerjasama membawa kesemua hantu tersebut kembali ke tempat asal mereka.

www.dailymotion.com

Hari Raya KAMI 2014 Jubah Two Layer & Jahit Baju Kurung Tradisional Lipat Batik Anak

Belajar Buat Kun Baju Kurung Tradisional & Pola Jubah Princess Cut Mengandung Menyusu

Goosebumps menggunakan sepenuhnya bahasa inggeris, klasifikasi untuk P13 berhenre penggembaraan atau komedi. Masa durasi sekitar 1 jam 43 minit. Pelakonnya Jack Black, Dylan Minnette, Odeya Rush, Amy Ryan pengarah Rob Letterman. Sumber.

DIY JAHIT BAJU KURUNG SEKOLAH BUDAK

Goosebumps akan di tayangkan pada 14 Oktober 2015!

DIY Baju Kurung Baby Girl & Baju Melayu Seluar Baby Boy!

DIY Jahit poket Baju Kurung Baby/ Kanak-Kanak Kain Susun Tepi Jer

boxtrolls yang Suri tengok tu boleh tahan inikan Goosebumps mesti syok bawa anak-anak punya!

Nuffnang bila nak bagi i tiket free ini heeee.. 😉

Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc? Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Advertisement

22 Responses to “Goosebumps”

  1. emalin mohd

    Oct 11. 2015

    Cerita hantu ni seram ke tak seram memang saya tak tengok pasal takut termimpi je..

    Reply to this comment
    • Suri

      Oct 11. 2015

      kalau seram taklah kot heee..kalau cam cerita puntanak tu saya rasa tu patut katakan seram…

      Reply to this comment
  2. Uncle Zuan

    Oct 11. 2015

    ok haritu tengok trailer nampak best. boleh layan ni

    Reply to this comment
  3. zool

    Oct 12. 2015

    belum terasa nak tengok pula.. nantilah kalau rajin

    Reply to this comment
  4. mrhanafi

    Oct 12. 2015

    wah ..best juga cerita ini..anak anak pasti terhibur kalau bawa ke pawangan.

    Reply to this comment
  5. Mizz Aiza

    Oct 12. 2015

    Nampak menarik cerita ini.. Tapi nak tengok takde orang temankan (sebab takut).. Hehe..

    Reply to this comment
  6. JMR

    Oct 12. 2015

    macam menarik je ni

    Reply to this comment
  7. Mr Sync

    Oct 12. 2015

    macam seram, takut nak tengok 😛

    Reply to this comment
  8. ajumohit

    Oct 13. 2015

    aju mmg minat cerita seram ni pastu mulalah takut nak tidur malam 🙂

    Reply to this comment
  9. Noriza Rahman

    Oct 13. 2015

    Orang kerdil la goosebumps ni kan…

    Reply to this comment
  10. Sani

    Oct 14. 2015

    Suka jugak layan cerita mcam ini sekali sekala..

    Reply to this comment
  11. Hafizul

    Oct 20. 2015

    Bila la boleh tengok cerita best ni agaknya..huhhh

    Reply to this comment
  12. DLSL

    Oct 21. 2015

    Hujung minggu ni lah kawe tgk. Last week out-station tak sempat. Movie Jack Black selalunya budak2 suka. Kena pergi bawa diaorg tengok ehh..

    Reply to this comment
  13. huda

    Oct 25. 2015

    kecik dulu penah bace cite ni, bile tengok poster movie ni tak sangka rupanya dari buku cerita…

    Reply to this comment

Leave a Reply