Cadbury Dairy Milk Marvellous Creations Peanut Toffee Cookie

Bismillahir Rohmaanir Rohim & Assalamualaikum buat sahabatku.

Cadbury dairy milk marvellous creations peanut toffee cookie. Saya suka makan cokelat. Asal halal dan sedap tak kira cokelat gelap, putih boleh sahaja telan heeee…Kalau dapat waktu itu mood tidak menentu cokelatlah antara sebahagian makanan mudah dapat dengan segera. Hadap 1 papan bersaiz besar sorang tak mengapa haaa..

Yang Mana Satu Pau Kukus Ke Pau Bakar?

RESEPI DONUT DAN CAKOI SAYA

“…Ceh! dasar hantu cokelat kah..?”

“..Yes!”

Baru-baru ini cadbary dairy milk ada mengeluarkan produk bharunya. Suri tak terfikir nak mencubanya huhu..seawalnya minta suami belikan cokelat cadbary yang dalam ada kekacang badam tu  tapi tak sangka dia beli cokelat keluaran terbaru ini.

..Cokelat dalam sang peti ais…cam sedap.

..Krup..krap..eiiii..keraslah pula haa..last letak cokelatnya dekat luar bagi lembut sikit heee..

5 Homemade Jubah Cahayacinta..

Jubah Meleret Moden Jenis Princes

Ater menreview  cadbury dairy milk marvellous creations peanut toffee cookie..

Jubah Pengantin Tutu Versi Saya!!

Kasih ku campak sepasang baju kurung moden kain kipas belakang & baju melayu seluar

Sedap atau tidak cadbury dairy milk marvellous creations peanut toffee cookie?

  • Tekstur cokelatnya sudah tentulah rasanya sedap heee..tapi isi di dalam kurang umph bila terlalu banyak campuran dan bentuk perasa gula dalamnya.

  • Ya. Terlalu manis. Kalau Suri dapat makan dua kali gigitan jer. Manakala si anak tak lalu nak telah makan setengah sahaja. Jika bandingkan dengan makan cokelat cadbury dairy milk yang insert kekacang badam rasanya itu lebih cepat dia makan! Tak perlu simpan dalam peti ais tak apa.

Panduan DIY Jahit Baju kurung bayi beli @ buat ? ?

Apa pun setiap orang ada citarasanya tersendiri. Pada penggemar cokelat a.k.a hantu colekat bolehlah cuba dapatkan cokelat cadbury dairy milk kedai yang berdekatan dekat rumah korang ya hii..

TERHAD!! Kelas Baju Kurung, Abaya Menyusu/Moden

Belajar Buat Kun Baju Kurung Tradisional & Pola Jubah Princess Cut Mengandung Menyusu

Psst..jangan selalu makan cokelat atau benda manis hari-hari nanti gigi cepat rosak tau hu..hu.. 🙁

Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc? Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Advertisement

9 Responses to “Cadbury Dairy Milk Marvellous Creations Peanut Toffee Cookie”

  1. Dr Fattah

    Jun 22. 2015

    boleh buat menu sampingan untuk berbuka puasa nanti.

    kalau anak saya makan coklat, nasi dia dah tak mahu makan.

    Reply to this comment
  2. akubiomed

    Jun 22. 2015

    Nampak macam sedap. Memang layan makan bersama keluarga.

    Reply to this comment
  3. Suriaamanda

    Jun 23. 2015

    SA x berapa suka jenis yang ni….betul setuju sebab manis sangat

    Reply to this comment
    • Suri

      Jun 25. 2015

      ya sungguh manis rasa nak buang tapi sayang…anak makan hari..hari tapi sedikit demi sedikit…

      Reply to this comment
  4. musadun

    Jun 24. 2015

    sedap tu.. kalau hantu coklat memang akan suka.

    Reply to this comment
    • Suri

      Jun 25. 2015

      kalau manis sangat tak boleh masuk gak sikit sahaja..kalau kurnagkan rasa manis saya rasa ia lebih sedap lagi

      Reply to this comment
  5. Mamamyras

    Jul 02. 2015

    sy dan anak-anak hantu cekelat gak..hehe
    tapi yang ni mmg sangat manis. nak bagi anak pun risau nanti hyper

    Reply to this comment

Leave a Reply