CPUV Campaigns Nuffnang 9/2015_Mi Sedaap Krispi Digital

Bismillahir Rohmaanir Rohim & Assalamualaikum buat sahabatku.

Alhamdulillah. CPUV Campaigns Nuffnang 9/2015_Mi Sedaap Krispi Digital namaya..teringat pula CPUV 8 Maggi Kari- Curry Festival jenama maggi juga tu. Terima kasih Nuffnang

Yang Mana Satu Pau Kukus Ke Pau Bakar?

RESEPI DONUT DAN CAKOI SAYA

CPUV Campaigns Nuffnang 9/2015_Mi Sedaap Krispi Digital Suri dapat tiga bintang jugalah.

Alhamdulillah iklan bergolek ini sungguh kacak buat diri ini lapar kembali..

YahoOOO!! JAHIT 5 JENIS JUBAH

5 Homemade Jubah Cahayacinta..

Menu makanan mi sedaap goreng ini salah satu menu pilihan makanan kegemarna Suri jugalah. Rasa bila makan umpama makam kat kedai mamak jer ehe…

TERHAD!! Kelas Baju Kurung, Abaya Menyusu/Moden

Baju Kurung Moden Sempena Hari Raya Haji 2014 !!

Katanya nak sedap letak cili kisar lebih biar pedas baru terasa gempak. Letak bawang goreng daging ke ayam yang di cincang halus daun bawang ke sedap juga itu.

Jubah Pengantin Sungguh Go..gOjes!!

DIY Baju Kurung Baby Girl & Baju Melayu Seluar Baby Boy!

Nuffnang berikan gambar makanan mi sedaap goreng sekali makan mau lagi tapi jangan selalu layan bangat ya 😉

Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc? Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Advertisement

13 Responses to “CPUV Campaigns Nuffnang 9/2015_Mi Sedaap Krispi Digital”

  1. Norasikin

    Mar 04. 2015

    Mi sedaap diantara mi segera yang paling murah. Tak jumpa lagi yang betul-betul murah. Orang kata, bila pokai hujung bulan makan mi segera atau masak sardin. Tp sekarang mi segera pun dah sama harga sepinggan nasi. Sardin pun macam tu juga. Apa orang pokai nak makan lagi ye?

    Reply to this comment
    • Suri

      Mar 04. 2015

      haaa..mujur ada untuk saat terdesak ya kak nora. kalau tak payah gak..

      tak paling sesak mesti ada beras dekat rumah apa bahan yang lain hanya sampingan jer kalau ada nasi boleh buat nasi goreng jer.ada bawang, cili ke telur salah satu jadi penyelamat kata orang heeee..

      itu jimat tak perlu beli luar heee.. 😉

      Reply to this comment
  2. Dr Fattah

    Mar 04. 2015

    mi sedap dah selalu terngiang ngiang di telinga.

    Reply to this comment
  3. Azeni Ahmad

    Mar 05. 2015

    Saat terdesak memang jadi sedap sangat mee manggi kan.

    Reply to this comment
  4. Lynn™

    Mar 05. 2015

    Mee Sedap bukan setakat murah tapi memang betul-betul sedap,
    especially mee goreng magginya. Yummy.

    Reply to this comment
  5. Hero Borneo

    Mar 05. 2015

    anatara makanan yang kurang bagus juga tu

    Reply to this comment
  6. siti hazreen

    Mar 05. 2015

    hurmmm maggie goreng sedappp sangat!

    Reply to this comment
  7. Puteri Kasih

    Mar 06. 2015

    selamat petang suri..apa khabar? Puteri sihat-sihat je

    maaf lama puteri tidak berkunjung ke sini, bulan lepas agak kekurangan masa untuk blogwalking.

    Reply to this comment
  8. Puteri Kasih

    Mar 06. 2015

    tahniah dapat CPUV lagi..semoga suri terus murah rezeki 🙂

    Reply to this comment

Leave a Reply