Cara Lenggok Menjahit Anak Patung Atau Teady Bear Koyak

Bismillahir Rohmaanir Rohim & Assalamualaikum buat sahabatku.

Alhamdulillah. Amat merindui blog cahayacinta teramat sangat-sangat. Bersyukur sebab masih berikan kekuatan untuk berkarya di pendek kata membabel sesuka hati dalam belog ini heee..Cara Menjahit Anak Patung Atau Teady Bear Koyak menyingkap bacaan kalian kali ini.

Yang Mana Satu Pau Kukus Ke Pau Bakar?

RESEPI DONUT DAN CAKOI SAYA

Bila kejadian ganas telah berlaku hu...

Bila kejadian ganas telah berlaku hu…

sila duduk diam-diam sat lagi nak jahit dah..

sila duduk diam-diam sat lagi nak jahit dah..

YahoOOO!! JAHIT 5 JENIS JUBAH

5 Homemade Jubah Cahayacinta..

Cara Menjahit Anak Patung Atau Teady Bear Koyak..Ini antara sebahagian kerja yang sempat Suri lakukan semalam. Menjahit tedy bear yang telah koyak.

TERHAD!! Kelas Baju Kurung, Abaya Menyusu/Moden

Bahan asas untuk keperluan mejahit teady bear, jahit anak patung anda telah terkoyak hii.. 😉

  1. Gunting
  2. Benang – sama warna dengan patung bakal jahit
  3. Jarum peniti langgar lari
Bersedia untuk lakukan pembedahan ke atas dia

Bersedia untuk lakukan pembedahan ke atas dia

sebelum bermula suri letakkan jarum peniti bawah badan teady bear.kemudian bahagian atas cuit kain/badan..bulu dia untuk jahitkan susup.

sebelum bermula suri letakkan jarum peniti bawah badan teady bear.kemudian bahagian atas cuit kain/badan..bulu dia untuk jahitkan susup.

siap jahit susup rombak dan sekatakan bulu teady bear ini untuk elakkan kawasan yang telah jahit tadi.

siap jahit susup rombak dan sekatakan bulu teady bear ini untuk elakkan kawasan yang telah jahit tadi ternampak uhuk…

Baju Kurung Moden Sempena Hari Raya Haji 2014 !!

DIY Baju Kurung Baby Girl & Baju Melayu Seluar Baby Boy!

teady bear kelihatan gembira selepas di bedah..jahit hee..lepas ini kompon orang yang menghadiahkan aset ini tak akan bising lagi hu...

teady bear kelihatan gembira selepas di bedah..jahit hee..lepas ini kompon orang yang menghadiahkan aset ini tak akan bising lagi hu…

Terima kasih kerana anda sudi ke blog ini lagi.. Hurm..kepala Suri masing pening-pening lagi..kiranya kalian rajin tinggalkanlah komen yang bermutu di sini. Insyallah jika keadaan Suri mengizinkan Suri akan menjejak anda kembali.

Jubah Pengantin Sungguh Go..gOjes!!

Encik Tanya:Tak puas hati asal tajuk entri ini ada perkataan “lenggok

CC: Sebab tuan yang sedang menjahit ini sedang mabuk plus lenggok semasa kejadian menjahit sedang berlangsung.

Encik Tanya:Itu sahaja?

CC: Ya, harap maklum kenyataanku di situ 😉

Edisi lengkap jahit baju wanita, lelaki dan bayi  >>>>>>>>> SINI

pSTT..Cara menjahit anak patung atau teady bear terkoyak anda ada pengalaman..kongsikan 😉

Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc? Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Advertisement

27 Responses to “Cara Lenggok Menjahit Anak Patung Atau Teady Bear Koyak”

  1. mrhanafi

    Feb 24. 2015

    tak juga susah nak jahit anak patung tersebut..

    Reply to this comment
  2. Mak Jemah Jual Vitamin

    Feb 24. 2015

    gembira hati en bear dapat kembali pulih..

    Reply to this comment
  3. Dr Fattah

    Feb 24. 2015

    tak payah beli teddy bear baru, masih boleh dibaiki.

    Reply to this comment
  4. akubiomed

    Feb 24. 2015

    Tak ada pilihan dengan jahit tangan untuk menutup koyak.

    Reply to this comment
  5. Mak Jemah Jual Vitamin

    Feb 25. 2015

    ini kalau dapat kat MJ boleh lagi robek si bear tu heheheee

    Reply to this comment
  6. myliferia

    Feb 25. 2015

    Bahagia tengok incik teddy bear yang tersenyum riang!

    Lenggok tu macam nak menari pun yer…haha

    Reply to this comment
  7. emalinmohd

    Feb 25. 2015

    Tahan lama barang kalau Ada skill membaiki macam ni..ini jarum dan benang pun tak Ada..

    Susah susah..haha

    Reply to this comment
  8. Manan Qayyim

    Feb 27. 2015

    boleh ambik tempahan ni… 🙂

    Reply to this comment
  9. Aretikz

    Feb 27. 2015

    Kalau saya yang jahit, konfom ada parut.. haha

    Reply to this comment
  10. TehR

    Feb 28. 2015

    taraa!
    dah senyum pun anak beruang tu

    Reply to this comment
  11. blogger lelaki

    Feb 28. 2015

    nasib baik teddy bear anak saya masih elok..kalau tak memang kena jahit juga nanti

    Reply to this comment
  12. islam di dadaku

    Mar 01. 2015

    jangan langsung lempar kalau dah koyak ternyata bisa di jahit lagi seperti ini

    Reply to this comment
  13. Norasikin

    Mar 02. 2015

    Baju keluarga saya da berlonggok menunggu di servis. Tak sempat nak buat. Hantar kat suri boleh?

    Reply to this comment
    • Suri

      Mar 03. 2015

      haaa..ada nak servus tu ada terkoya ke atau maksud bakal nak jahit hu…

      kerja tu kerja dapat masuk duit poket nanti sis nora 😉

      Reply to this comment
  14. Mek ila Jual Vitamin

    Mar 11. 2015

    Wah comel je bila dah dijahit semula. Banyak juga permainan anak-anak Mek Ila yang dah terkoyak, bolehlah dijahit semula selepas ini.

    Reply to this comment

Leave a Reply