Homemade Fresh Orange Elba Juice Extractor Dari Bonuslink

Bismillahir Rohmaanir Rohim & Assalamualaikum buat sahabatku.

Siapa yang tidak suka air jus buah oren atau jus buah limau mandrin memang rugilah. Dalamnya ada kandungan vitamin C. Sebenarnya kita ada dua pilihan untuk menikmati buah-buah tempatan sama ada kupas, makan terus atau mengisarnya kita tetap mendapat manfaat keduanya juga.

RESEPI & TOPPING DONUT GEBU BIG APPLE SEDAP

Pada ingat entri tebus kad mata ganjaran bonuslik SINI. Barang yang Suri dapat dari mereka elba juice extractor rasanya tidak sampai tiga hari tau 😉 terkejut sis hiii…

TERHAD!! KELAS JAHIT 5 JENIS JUBAH

Kebetulan dalam peti ais ada beberapa buah limau jadi mari Suri tunjukkan cara menggunakan mesin pengisar elba juice extractor buah-buahan ini.

Masukkan buah limau kupas dalam lubang yang sediakan

Masukkan buah limau kupas dalam lubang yang sediakan

Tolak alat penekan buah ke dalam masa sama on mesin pengisar buah

Tolak alat penekan buah ke dalam masa sama on mesin pengisar buah

Ini hasil dari pengisarnya...bahagian kanan teko kecil itu sari buah patinya, bahagian kiri adalah hampasnya

Ini hasil dari pengisarnya…bahagian kanan teko kecil itu sari buah patinya, bahagian kiri adalah hampasnya

Oh My Princess Cut Polk Dot Cahayacinta.com

ABAYA MODEN/ MENYUSU

ayuh menikmatinya...tanpa gula tapi letak dua ais ketol

ayuh menikmatinya…tanpa gula tapi letak dua ais ketol

Psst….pada ingin tahu lanjutan buah limau ini bahaya tidak untuk ibu sedang hamil or tidak bolehlah baca INI.

Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc? Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Advertisement

29 Responses to “Homemade Fresh Orange Elba Juice Extractor Dari Bonuslink”

  1. puteri kasih

    Jan 06. 2015

    selamat tengahari suri…sihat ke? dah beberapa hari puteri tak sempat berkunjung ke sini. Jus homemade lagi sedap sebab asli kan 🙂

    Reply to this comment
    • Suri

      Jan 08. 2015

      hai..

      alhamdulilah sihat semalam sakit kepala hee tapi ok..thnks puteri 😉 hrp awak siht gak ya..

      ya asli buat sendiri bagus ya

      Reply to this comment
  2. akubiomed

    Jan 06. 2015

    Boleh belanja fresh juice nanti. 🙂

    Reply to this comment
  3. sensasi2020

    Jan 06. 2015

    Lama tak singgah di blog Suri, byk kerja untuk bina blog wordpress. Kad bonuslink saya dah hilang, nak cuba hantar minta kad baru tapi tak berkesempatan.

    Reply to this comment
  4. Faarihin Talip

    Jan 06. 2015

    Wahhh.. jus oren! lama dah tak minum. Sedapni kalau suri tolong buatkan untuk saya. Hehe.. =D

    Reply to this comment
  5. Leyha

    Jan 07. 2015

    bestnyee terus rasa nak minum jus orennnnn

    Reply to this comment
  6. TehR

    Jan 07. 2015

    bagus diminum ketika hari panas
    tapi kat sini macam nak datang hujan je lagi

    Reply to this comment
  7. Manan Qayyim

    Jan 07. 2015

    buat fresh memang terbaik…
    boleh jage kesihatan

    Reply to this comment
  8. Mak Jemah Jual Vitamin

    Jan 07. 2015

    wah dapat free, bestnyeee

    Reply to this comment
    • Suri

      Jan 08. 2015

      ya..kalau mata ganjaran kita banyak boleh tebus dengan nilai mata ganjaran yang kita ada heeee

      Reply to this comment
  9. vironica

    Jan 07. 2015

    terliur tengok hasilnya tengah-tengah hari ni. cantik pula tu juice extractornya

    Reply to this comment
  10. emalinmohd

    Jan 07. 2015

    Campur sekali sikit dengan hampasnya untuk amik serat agak-agak ok x rasanya?

    Reply to this comment
  11. JBT Rafidi

    Jan 08. 2015

    sumber vitamin C semulajadi… dikatakan juga yg amalan pengambilan buah2an citrus spt oren, limau dan lemon dpt menghalang pembetukan batu karang….

    Reply to this comment
  12. Mak Jemah Jual Vitamin

    Jan 08. 2015

    nak kena cek juga ni bonuslink dah berapa hehehe

    Reply to this comment
  13. Azeni Ahmad

    Jan 09. 2015

    Saya tak pernah lagi redeem.
    Nak kumpul dulu point bagi banyak sikit.
    Nanti terus leh redeem dapat aircon ke kan.
    Hehehe.

    Reply to this comment
  14. Oja Samid

    Jan 11. 2015

    canggih mesin tue. kalau ada oren ke limau yg banyak, syok juga minum jus segar.

    Reply to this comment
  15. Hana nina

    Mar 24. 2015

    Nice sharing suri

    Reply to this comment
  16. resep kuliner

    Oct 06. 2015

    Good

    Reply to this comment
  17. bagus tuh, buat jus mulu dirumah.

    Reply to this comment

Leave a Reply