CPUV Campaigns Nuffnang 15/2014 _Julie’s X LINE New Packaging

Bismillahir Rohmaanir Rohim & Assalamualaikum buat sahabatku.

Alhamdulillah. Terima kasih sayang nuffnang. Suri suka makan biskut julie’s apa lagi krim dalamnya sungguh sedap. Kali ini nuffnang berikan Suri iklan Julie’s X LINE New Packaging. Cantik tau part bungkusannya nak tengok jom turunkan mata anda ke bawah.

PAKEJ LENGKAP :Membuat Bun Panas Pakej 3 dalam 1

Tara!!!

Comelkan bekas biskut julie’s itu kalau nak tengok lebih dekat lagi kliklah sahaja iklan itu dekat bahagian si debar belah kanan. Suri suka kotak bungkusan warna pink tu  opsss..warna lain pun ada juga ya.

Ayuh dapatkan sekarang!

Terima kasih nuffnang saya sayang dan suka kamu selalu lain kali golek lama lagi ehek..

Baju Kurung Moden & Baju Melayu Cekak Musang

p/s: Teringat masa Suri berkerja kilang julie’s Alor Gajah Melaka masa jadi QA hari-hari dapat merasa pelbagai krim dan bau biskut tau heee..

Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc? Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Advertisement

29 Responses to “CPUV Campaigns Nuffnang 15/2014 _Julie’s X LINE New Packaging”

  1. Sobri Mansor

    Jul 16. 2014

    Tahniah suri

    Reply to this comment
  2. akubiomed

    Jul 16. 2014

    Tanniah kepada Suri kerana semakin meriah dengan CPUV Nuff.

    Reply to this comment
  3. zara

    Jul 17. 2014

    Tahniah suri.oh comelnya bekas tu..bokeh buat bekas craft accessories sy

    Reply to this comment
  4. Hero Borneo

    Jul 17. 2014

    saya pernah kerja kilang cokelat..hari-hari dapat makan cokelat sampai muak

    Reply to this comment
  5. Ezlaila

    Jul 17. 2014

    Comel bekas biskut. Limited edition lagi. Kena grab cepat2, hihi.

    Reply to this comment
  6. raudzah

    Jul 17. 2014

    Alhamdulillah..Rezeki Ramadhan…Tahniah Suri…

    Reply to this comment
  7. nOe suhaimi

    Jul 17. 2014

    tahniah suri…murah rezeki bulan puasa ni…
    nah..tambah lg utk invest n dove tu.. 🙂

    Reply to this comment
  8. hafizmd

    Jul 17. 2014

    Nampak gayenye..nak kene p tgk snediri..hehe

    Tahniah suri!

    Reply to this comment
  9. Puteri Kasih

    Jul 17. 2014

    lama tak singgah sini..hari ni baru dapat jenguk Suri…tahniah dapat CPUV.

    Reply to this comment
  10. Puteri Kasih

    Jul 17. 2014

    puteri belanja dove…suka tak? hehe

    Reply to this comment
  11. Ismail N

    Jul 17. 2014

    Oh itu CPUV ya. Hmm mcm kawe pernah nampak je Julie ni kat blog kawe ari tu…

    Reply to this comment
  12. TehR

    Jul 18. 2014

    saya sayang nuffnang 😀

    Reply to this comment
  13. ema

    Jul 18. 2014

    comel kotak biskut julie nya…. tahniah suri.

    Reply to this comment
  14. Anim

    Jul 18. 2014

    mata saya pun pantang nampak bekas2 comel ni walaupun akhirnya tak diisi apa-apa..heee

    Reply to this comment
  15. Myra Jay

    Jul 24. 2014

    Tahniah Suri 😀

    Reply to this comment
  16. Hafizul

    Aug 03. 2014

    Ha ah..memang comel dan kiut..hehe

    Reply to this comment

Leave a Reply