Zikir Indah Tidurlah Duhai Anakku

Bismillahir Rohmaanir Rohim & Assalamualaikum buat sahabatku.

Zikir indah tidurlah duhai anakku salah satu cara kita mendidik dan mengasuh anak dalam lenanya panjang.

zikir tidurkan anak

Cubalah dengan rasa meruntum jiwa dan semahunya berderai air mata mendegarkan zikir tidurkan anak ini.

Insyallah hati keras mudah lenturkan.

Kalau kata nak tidurkan ehem..ehem.. hencik abang or isteri comel pun bolehlah guna zikir tidurkan anak ini tak salah pun itukan lebih manis macam perisa corn campur butter gitu yah..pasti itu saat yang membahagiakan buat kalian berdua. eh..eh..eh…melebihlah nampak!

Kecuali korang tak mahu cari pahalalah hii..

MAMA! JAHITKAN BAJU UNTUKKU..

Semoga insan yang muat naik zikir mudah tidurkan anak di lapangkan rezeki mudahkan perjalannya dunia baik akhirat.

Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc? Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Advertisement

21 Responses to “Zikir Indah Tidurlah Duhai Anakku”

  1. brohantu

    Jun 25. 2014

    pasti lena anak2 tidur.. tidurkan mak dia pun boleh jugak ni

    Reply to this comment
    • Suri

      Jun 25. 2014

      aha..boleh jer kot mana tahu mak asyik bebel jerk sesekali kenakan penawar tidur molek gak 😉

      Reply to this comment
  2. Denaihati

    Jun 25. 2014

    dawnload kat hp, playback je pun boleh…heee.

    Reply to this comment
  3. ajumohit

    Jun 25. 2014

    alunan dzikir untuk santapan rohani, lunak alunannya

    Reply to this comment
  4. Anim

    Jun 25. 2014

    Terbaik…
    Zaman anak2 saya kecil…tak jumpa..huhu

    Reply to this comment
    • Suri

      Jun 26. 2014

      selalu syahada zikir biasa sahajakan. ini zikir yang panjang dan benar menusuk hati..

      Reply to this comment
  5. Mummy Dina

    Jun 25. 2014

    saya yang dengar pun rasa nak tertidur dibuatnye..hehe
    tq ye..nnt blh la amalkan utk baby baru yg dah tak lama lg dah ni..:)

    Reply to this comment
    • Suri

      Jun 26. 2014

      eh,,boleh jer nak tidurkan diri sendiri berzikir untuk tidurkan anak sedara biasa aja 😉

      Reply to this comment
  6. puteri kasih

    Jun 26. 2014

    selamat malam suri..boleh dengar tiap-tiap malam…boleh tidur lena 🙂

    Reply to this comment
  7. puteri kasih

    Jun 26. 2014

    sebelum tidur..puteri belanja umobile untuk suri 😀

    Reply to this comment
  8. Hero Borneo

    Jun 26. 2014

    memang sedap zikir ini..terasa saya pulak nak tidur..

    Reply to this comment
  9. zara

    Jun 26. 2014

    Bagus sekali..boleh cuba ni..cuaca panas camni memang anak kurang lena tidurnya

    Reply to this comment
  10. faizal

    Jun 26. 2014

    zikir memang menenangkan

    Reply to this comment
  11. ema

    Jun 27. 2014

    zikir adalah terapi rohaniah yang sangat baik… Akak nak tidurkan anak berselawat dan baca ayat kursi.

    Reply to this comment
  12. Ezlaila

    Jul 02. 2014

    Bagus perkongsian nie. Zikrullah memang menenangkan 🙂

    Reply to this comment
  13. wildan

    Mar 18. 2015

    Mendengarnya sangat nyaman di hati.

    Reply to this comment

Leave a Reply