CPUV Campaigns Nuffnang 9/2014_Olay AQ Lighthouse

Bismillahir Rohmaanir Rohim & Assalamualaikum buat sahabatku.

Alhamdulillah CPUV Campaigns Nuffnang 9 untuk tahun 2014 ini datangnya dari Olay AQ Lighthouse.

JAHIT JUBAH

A Cut, Moden, Princess Cut, Empire Cut & Pelum

Suri tidak pernah menggunakan jenama Olay AQ Lighthouse. Tapi masa lepas habis belajar kolej dulu best juga menggunakannya. Alah botol packing dia yang warna putih tu hiii..

Itulah awak ini cuma pakai pencuci mukanya sahaja. Lepas dapat duit lebih Suri mulalah membeli krim pelembab pelindung matahari. Lepas tengok serasi dengan kulit muka mulalah menggedik membeli krim pelembab malam pulak dah.

Jenama Olay AQ Lighthouse telah lama bertapak di Malaysia jadi tidak hairanlah ia mendapat sambutan meriah di media elektronik dan media cetak.

Olay AQ Lighthouse sesuai untuk memperbaiki suktur kulit muka apa lagi untuk menggelakkan penuaan dengan cepat. Tak salah untuk tujan asalnya kita menjaga kecantikan dan memeliharannya. Itukan satu nikmat yang harus disyukuri dan hargai. Tak gitu 😉

Inginkan pengalaman menggunakan Olay AQ Lighthouse yang luar biasa jom klik iklan yang sedang rancak bergulung dalam selimut sana sini heee.. Thnks Nuffnang untuk iklan keremajaanku ini.

Kawan-kawan tolong cubitkan dia boleh 🙂 muah!

Love u !

Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc? Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Advertisement

20 Responses to “CPUV Campaigns Nuffnang 9/2014_Olay AQ Lighthouse”

  1. Hafizul

    May 08. 2014

    Aiiii kerap pulak dia dapat..ni yang jeles nihhh..hahaha..

    Reply to this comment
  2. Raudzah

    May 08. 2014

    Tahniah dear…travian for you untuk lunch…

    Reply to this comment
  3. faizal

    May 08. 2014

    tahniah…rezeki

    Reply to this comment
  4. Izzuddin Fauzi

    May 08. 2014

    Dah dapat kena la kumpul banyak2 hehehehehehehe 🙂

    Reply to this comment
  5. Ismail N

    May 08. 2014

    Tahniah wehh.. kawe tak de apa2 pun dari Nuffnang.. Err password pun dah lupo wehh…

    Reply to this comment
  6. zara

    May 08. 2014

    wah olay berwJh bRU Lh..dulu botol putih cream tulisan hitam tu kan..mase kat u pakai lah..dah keje pakai pencuci muka safi rm8 je..hikhikhik..

    Reply to this comment
  7. encikarman

    May 08. 2014

    dia dah sayang tuh, harap2 lama2 darap advertorial

    Reply to this comment
  8. Strider

    May 08. 2014

    wahhh…tahniah on the CPUV…semoga dapat banyak lagi lepas nie..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    Reply to this comment
  9. Farid Laham

    May 08. 2014

    wah dapat lg cpuv tu hehe

    Reply to this comment
  10. Khairul Zamri

    May 08. 2014

    Cayalah akak makin power nie

    Reply to this comment
  11. Bahrain

    May 09. 2014

    Banyak dah dapat CPUV. Tahniah..:)

    Reply to this comment
  12. Denaihati

    May 09. 2014

    Tahniah, bertambah rezeki. Jenama olay dah lama dah dan terkenal, mesti produknya bagus.

    Reply to this comment
  13. ema

    May 09. 2014

    Alhamdulillah, tahniah…akak doakan dia joget lama-lama kat sana.

    Reply to this comment
  14. Fiza Rahman

    May 09. 2014

    Tahniah. Tapi tak kluar plak iklan tu. Tapi dah jentik utk iklan yg lain ☺

    Reply to this comment
  15. ajumohit

    May 09. 2014

    tahniah suri, wahh byk dpt BE ni

    Reply to this comment
  16. Sis Veew

    May 10. 2014

    alhamdulillah … dah rezeki . ada rezeki Volkswagen, downey dan olay untuk suri …

    Reply to this comment
  17. n0esuhaimi

    May 10. 2014

    jeles betul la…noe x dapat2 ni…apa2 pun tahniah suri

    Reply to this comment
  18. puteri kasih

    May 10. 2014

    wah..tahniah my sahabat..nak ketuk ketuk tapi dia belum menari malam ni 🙂

    Reply to this comment
  19. hafiz

    May 11. 2014

    wah tahniah lah suri, saya dah lama tak dapat

    Reply to this comment
  20. bimbingan belajar

    May 12. 2014

    good….

    Reply to this comment

Leave a Reply