Ephyra Masam-Masam Manis

Bismillahir Rohmaanir Rohim & Assalamualaikum buat sahabatku.

Ephyra Masam-Masam Manis. Gian melepak ini belog…blogspot keh.keh..keh…Sebelum meneruskan kerja rumah menyapu sampah, membasuh baju, menyidai pakaian, menyiram si pokok bunga, memasak makanan tengahari hari untuk anak dan menjaga yang tersayang, melayan blog, menyiapkan tempahan dari pelanggan dan menguruskan kraftangan aku sahaja nak katakan aku kena buat kerja rumah lebih laju dari biasa. Korang percaya atau tidak ahak..

PENANGAN Perempuan Melayu Terakhir vs Lelaki Akhir Zaman

Alhamdulillah. Mesti percaya kalau tidak masakan aku tidak boleh buat lebih empat kerja dalam satu masa yer dak? Inilah dia penangan pengalaman pertama ephyra untuk beberapa pek yang telah aku cuba. Rasa tidak hanyir tapi baunya sungguh menggujakan.

Sis Amiza kalau buat benda ini jadi minyak wangi aku sanggup beli juga deeyy!

Psttt..kalau anda peminat tegar makanan jeruk, aku yakin apa lagi minum ephyra yang masam-masam manis inilah antara pilihan yang terbaik buat anda 😉 Bukan sahaja datang dari sumber semulajadi alam tapi rahsia GLUTATHIONE merupakan anti oksida yang utama yang mampu melindungi tubuh badan kita dari serangan penyakit dan melawan radikal bebas. Terutama anda macam Suri ada bekas jerawat! Auw!!

Jom minum!

Ephyra Masam-Masam Manis

 

Pengambilan GLUTATHIONE yang di ambil secara teratur akan membuatkan kulit wajah semakin putih dan cerah. Bukan itu sahaja GLUTATHIONE juga akan membuatkan anda kelihatan 5 hingga 10 tahun lebih muda dari usia sebenar

Ephyra masam-masam manis bukan sebarangan produk kerana perubahan yang saya alamai rasa badan yang letih kini kembali bertenaga. Bintik-bintik merah yang terdapat di atas batang hidung nampaknya mula berkurangan. Sebelum ini serius tengok hidung depan cemin kemerah-merahan macam udang kena bakarlah. Dan jangan kata pelik bin terkejut bila anak

kata “Ibu ini macam badut jer” sebab hidungnya merah uhuh….

Kini alhamdulillah kesan pengambilan Produk Ephyra yang saya kelasakan sendiri sebagai masam-masam manis sedap serius saya bukan peminat tegar jeruk tapi kerana isi di dalam setiap pek untuk stok sebulan ini membuatkan saya lebih ceria dan nampak lebih berkeyakinan dari biasa!

Part best kalau cantik bakal pakwe pandang lebih dari 2 kali you olls 😛

Saya tidak kisah tapi yakin perubahan seperti ini akan berlangsung sedikit-demi sedikit asal kita ada peluang untuk mencuba dan berusaha untuk mengatasinya;)

Info lanjut sini .

Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc? Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Advertisement

27 Responses to “Ephyra Masam-Masam Manis”

  1. bimbel online

    Apr 28. 2014

    kalo air jeruk buat sendiri aku mau taapi kalo ud beli jadi aku kurang suka

    Reply to this comment
  2. ema

    Apr 28. 2014

    dah ramai yang mencuba semuanya komen positif…entah bila akak nak try ni.

    Reply to this comment
  3. Raudzah

    Apr 28. 2014

    Wah mesti comel nanti ni..gebus lagi..he..he

    Reply to this comment
  4. KesumaAngsana

    Apr 28. 2014

    byk yg wat n3 tentang produk ni , mestii baguslah kan

    Reply to this comment
  5. Ismail N

    Apr 28. 2014

    Sambutan hebat nampaknya buat Ephyra… Kena beli satu nih

    Reply to this comment
  6. paridahishak

    Apr 28. 2014

    wah bagus sekali produknya…xrugi mencubanya…

    Reply to this comment
  7. Fiza Rahman

    Apr 28. 2014

    Masam2 manis yg sedap. Pernah try trial pack sbb menang GA ☺

    Reply to this comment
  8. Denaihati

    Apr 28. 2014

    kira berkesan, tahniah yer, boleh terus menggunakannya…heee

    Reply to this comment
  9. Strider

    Apr 28. 2014

    saya jenis tak boleh makan makanan masam banyak2 sangat…nanti rasa mcm tak sedap…

    Regards,
    -Strider-

    Reply to this comment
  10. Ammar

    Apr 28. 2014

    Saya tengok ramai yang guna produk Ephyra ni berkesan. Memang terbaiklah produk ni.

    Reply to this comment
  11. puteri kasih

    Apr 28. 2014

    wah dah semakin ramai bagi testimoni hebat tentang Ephyra..lepas ni mesti berseri seri wajah suri 🙂

    Reply to this comment
  12. puteri kasih

    Apr 28. 2014

    dua hari tak update blog..hari ini kembali ketuk dua darlie kat sini 🙂

    Reply to this comment
  13. Hero Borneo

    Apr 28. 2014

    sekarang produk ini semakin mendapat tempat di kalangan para pengguna..

    Reply to this comment
  14. Hafizul

    Apr 30. 2014

    Emm selamat mencuba produk ni Suri..hehe..makin sayang lah suami nanti..ye?

    Reply to this comment
  15. Nutri Bullet

    Apr 30. 2014

    macam sedap jer nak sikit boleh,

    Reply to this comment

Leave a Reply