Kotak Ayat Pengasih Paling Tua Dan Mujarab

Bismillahir Rohmaanir Rohim & Assalamualaikum buat sahabatku.

Ayat pengasih paling tua, doa pengasih mujarab, ilmu guna-guna untuk suami, ayat pengasih mujarab, ayat pengasih memikat kekasih bukan di gunakan untuk memperbodohkan seseorang yang anda minati atau menarik hati pasangan suami ataupun isteri anda. Bukan. Bukan.

Jika anda menggunakan ayat pengasih paling tua dan mujarab seharusnya digunakan pada jalan baik bukan pada hala tuju yang salah maka ianya amatlah tidak di galakkan sama sekali. Apa lagi penggunaan kata-kata mantera pengasih seru nama dan jasad malalui sekeping gambar itu amat syirik.

Tahukah anda tidaklah sesukar mana untuk menangkap ayat pengasih cinta. sayang dan rindu perkara yang anda suka tapi biarlah berpada dan pergunakanlah pada  cara dan perbuatan yang betul mudah itu amat di galakkan.

Kotak Ayat Pengasih Paling Tua Dan Mujarab

Kotak Hati teady bear memang mudha di tawan. manusia?

Berikut adalah tips untuk menjerat ayat pengasih paling tua dan mujarab :-

Ikhlaskan hati

Untuk menerima seseorang itu seadanya. Ingat untuk menabur draf bait-bait cinta ataupun perhatian pada si dia lakukanlah secara ikhlas bukan kerana desakan harta,  balas dendam, menganiaya orang dan sebagainya.

Menawan hati pasangan

Buatlah sesuatu perkara untuk menawan hati si dia ataupun pasangan anda supaya si dia mudah memahami isi hati anda. Cubalah jangan menjadi seorang yang pendesak dan memaksa dalam sesebuah perhubungan.

Pencipta

Selalulah berdoa kepadanya untuk mendapatkan apa yang anda harapkan sukses. Insyallah. Tetapi andai kata ia bukan milik anda maka anda haruslah reda dengan segala ketentuan ilahi.

Ayat pengasih paling tua dan mujarab mudah di gunakan tapi untuk benar menjadi kenyataan dapatkannya lebih maklumat di sini

Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc? Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Advertisement

27 Responses to “Kotak Ayat Pengasih Paling Tua Dan Mujarab”

  1. akubiomed

    Feb 23. 2014

    Teringat semester akhir di kolej dapat burung kertas yang disusun mengikut abjad.

    Reply to this comment
  2. zik

    Feb 23. 2014

    insyallah mujarab, kalau dengan izin Nya..jangan berputus asa…

    Reply to this comment
  3. Raudzah

    Feb 23. 2014

    Nak orang sayang kita seikhlas hati, kita mesti but benda yang samakan…kalau tak sure tak dapat…nway ad blubirds aje malam ni..Hmm

    Reply to this comment
  4. Sop

    Feb 24. 2014

    ubat guna2 paling berkesan ialah ayat power. betul tak? hehehe

    Reply to this comment
    • Suri

      Feb 24. 2014

      ya sudah pasti heee… yang penting iklhas.nak mujarab dapat di link saya berikan power 😉

      Reply to this comment
  5. Mizz Aiza

    Feb 24. 2014

    yang penting jangan putus asa dan sentiasa positif.. insya-Allah menjadi.. hehe.. 2ikea, 1 inti..

    Reply to this comment
  6. KesumaAngsana

    Feb 24. 2014

    tajuk tu dha buat KA terlompat jab…hehehe mmg berkesan. done nuffnang juga yer

    Reply to this comment
  7. Hafizul

    Feb 24. 2014

    Terima kasih suri kongsikan..kat rumah kena pakai lawa2 lah…bukan kat luar rumah aje pakai lawa2..baru pasangan sayang sokmo..hehe

    Reply to this comment
    • Suri

      Feb 24. 2014

      ya lawa memeh orang suka tengok apa lagi encik suami ahaks..lawo sungguh isteri saya katanya dalam hati tapi bila cakap kat depan tak mau..

      malu atau malas katanya…:P

      Reply to this comment
  8. ajumohit

    Feb 24. 2014

    kasih mengasihi utk hubungan kekal
    bahagia ke akhir hayat

    Reply to this comment
    • Suri

      Feb 24. 2014

      ya sudah tentu itu salah satu iteam wajib ada dalam menu kebahagian rumah tangga. lagi mantap untuk persediaan awal dan untuk atas masalah percintaan rumah tangga boleh dapat tawaran hebat di ebook atas 🙂

      Reply to this comment
  9. TehR

    Feb 24. 2014

    ayat pengasih tak reti la
    setakat ayat gurau senda je

    Reply to this comment
  10. ema

    Feb 25. 2014

    ayat pengasih tak apa..jangan ubat pengasih..itu bahaya.

    Reply to this comment
  11. Kamil Salleh

    Feb 27. 2014

    Bolah dicuba ni, ini akan mengeratkan perhubungan yang sedia terjalin.

    Reply to this comment
  12. Kamil Salleh

    Feb 27. 2014

    Saya amat suka bab pengasih mengikut cara Islam, petua dan tip berkaitan perhubungan yang murni mengikut cara Islam yang tidak bertentangan dengan hukun syarak.

    Reply to this comment
    • Suri

      Feb 27. 2014

      ya kalau bagus gunakan cara islam sepenuhnya bukan jampi serapah mengarut tu.
      usaha lebih baik dari kita tak ada usaha untuk memulihkan hubungan sampai bila-bila ia tak aka berakhirkan.

      siapa lagi yang nak selamatkan hubungan kalau diri kita. nak tunggu orang lain ..pihak ketiga ..jangan..jangan…

      Reply to this comment
  13. Mohd Shubhi

    Feb 27. 2014

    Ertinya ayat pengasih yang mujarab tu rahsianya adalah memujuk dan melembutkan hati sendiri…memang kerja yang amat sukar tu…!

    Reply to this comment

Leave a Reply