Pin, pin, pon..pon dari myblogsantai.blogspot.com

Bismillahir Rohmaanir Rohim & Assalamualaikum buat sahabatku.

Alhamdulillah. Terima kasih. Saya dapat sesuatu dari seseorang. Eh dapat tiket free ke sepetang bersama blogger yeo’s 2014. Bukan. Bukan sejambak bunga, bukan pula buku novel, bukan stok perencah ayam knorr malah bukan juga sepasang baju kurung warna biru kesukaan saya apa lagi sepasang kasut SPA warna putih itu bukan..bukan..dan bukan…

Apasal bukan sebab semua jawapan atas adalah salah sama sekali. Ia datang dari blogger  Raudzah pemilik belog yang banyak mengisahkah tentang kehidupan dan berita-berita semasa.

hadiah dari http://myblogsantai.blogspot.com

hadiah dari http://myblogsantai.blogspot.com

Suri dapat sampul putih ini atas sebab penghargaan top komen di belog beliau. Jadi hadiah di beri adalah satu kotak cokelat kacang nyum..nyum dan pelekat peti ais. Sungguh tahu -tahu bahawa Suri ini hantu cokelat dan pertambahan koleksi pelekat peti ais semakin menjadi-jadi.

Terima kasih untuk belog myblogsantai.blogspot.com

Harapnya kami akan saling berhubung antara satu sama lain di maya ini dan untuk rakan-rakan Suri yang kaki jalan itu jomlah terjah ke blog sis Raudzah ya dia memang rajin membalas kunjugan macam tuan tanah erk..lalala…

Jom kita pergi ke sbb & daftar di bawah !

Sepetang Bersama Blogger dan Yeo's 2014

Sepetang Bersama Blogger dan Yeo’s 2014

Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc? Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Advertisement

29 Responses to “Pin, pin, pon..pon dari myblogsantai.blogspot.com”

  1. Kaio

    Feb 16. 2014

    boleh lah jemput singgah blog saya. 🙂

    Reply to this comment
  2. Sop

    Feb 16. 2014

    wah.. tahniah
    Sop pun suka cokelat…hehehe

    Reply to this comment
  3. khairul asrol

    Feb 16. 2014

    wahh dapat cekelat! tahniah suri. bak sikit. haha

    Reply to this comment
  4. hafiz

    Feb 16. 2014

    FM tu cantiklah suri..

    Reply to this comment
  5. blogger lelaki

    Feb 16. 2014

    wah semua orang asyik hadiah je ni

    Reply to this comment
  6. Mizz Aiza

    Feb 16. 2014

    tahniah suri dapat hadiah dari blogger raudzah.. aiza terima juga, entri belum draf lagi, hihi..

    Reply to this comment
  7. Raudzah

    Feb 16. 2014

    Alhamdulillah sampai jugak ya..walaupun..dah melt ya..sorry suri .tak ingatlah cuaca panas sekarang ni…he..he

    Reply to this comment
  8. Hafizul

    Feb 16. 2014

    Ok…ni yang jeles ni..bak sini sikit..haha

    Reply to this comment
  9. puteri kasih

    Feb 16. 2014

    suri pun dapat yer…tahniah. Ha ah tuan blog memang rajin membalas kunjungan 🙂

    Reply to this comment
    • Suri

      Feb 16. 2014

      rajin blogger tu makna kesihatan baik, masa banyak terluang dan rmah orangnya..pc ok tu depa jejak 😉

      Reply to this comment
  10. zik

    Feb 16. 2014

    tahniah.. dapat coklat boleh bagi dekat anak tuh..hehe

    Reply to this comment
  11. MissPuan Yati

    Feb 16. 2014

    Sedapnya, dapat coklat. Nak jugak sikit.. hehe

    Reply to this comment
  12. hafizmd

    Feb 16. 2014

    Best tu dapat cokelat….terbaiklah!

    Reply to this comment
  13. KesumaANgsana

    Feb 17. 2014

    tahniah rezeki tu, KA Pun pernah dpt dari tuan blog santai tu !

    Reply to this comment
  14. ema

    Feb 17. 2014

    tahniah Suri…rezeki murah.

    Reply to this comment
  15. wafacw

    Feb 27. 2014

    RDZ Z… memang respek kat dia… 😀

    Reply to this comment
  16. Khairul Zamri

    Mar 02. 2014

    Tak pernah lagi ke blog ini, boleh kunjungi juga selepas ini

    Reply to this comment
  17. hanari

    Mar 11. 2014

    Bagilah cokelatnya, saya mau tuh

    Reply to this comment

Leave a Reply