Ferret Mustela Putorius Furo

Bismillahir Rohmaanir Rohim & Assalamualaikum buat sahabatku.

Hai !!

Ferret Mustela Putorius Furo merupakan hidupan mamalia yang mudah ditemui Amerika Utara Selatan.

Tahukah anda  Ferret Mustela Putorius Furo mampu hidup sehingga sepuluh tahun dan sifatnya suka bermain berterusan sepanjang hayatnya.

panda-kiddie.deviantart.com

Ferret Mustela Putorius Furo memiliki penglihatan yang sangat lemah namun begitu ia masih mampu mendengar dan mempunyai deria bau sangat kuat.

Maaf blogger hari entri ciput jer jangan marah yer.

www.cutestpaw.com

Tunggu saya akan jejak anda kembali.

Bye!

Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc? Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Advertisement

18 Responses to “Ferret Mustela Putorius Furo”

  1. Fiza Rahman

    Jan 28. 2014

    Cutenya. Mcm sugar glider.

    Reply to this comment
  2. nazra

    Jan 28. 2014

    salam singgah. sungguh tak pernah ku tahu mengenai mamalia ini +_+

    Reply to this comment
  3. puteri kasih

    Jan 28. 2014

    comelnyer…best kalau dapat bela…hehe

    Reply to this comment
  4. puteri kasih

    Jan 28. 2014

    sehari dua ni puteri tak sempat balas jejak…jadi hari ni puteri belanja suri tapi ada burung biru je 🙂

    Reply to this comment
  5. encikarman

    Jan 28. 2014

    cute nya, nama susah nak ingat huhu

    Reply to this comment
  6. Hafizul

    Jan 29. 2014

    Emm comelnya…nanti kalau bela ni, nak kasi nama yang manja lah..nama asal dia berbelit lidah nak sebut..hehe

    Reply to this comment
  7. mancai

    Jan 29. 2014

    huhuhuh.. ader bela kat rumah ke suri? cam best jer…

    Reply to this comment
  8. ema

    Jan 29. 2014

    nak sebut pun susah….hehehe… tapi comelnya…

    Reply to this comment
  9. ajumohit

    Jan 29. 2014

    comelnya, baru tahu ttg haiwan ni 😉

    Reply to this comment
  10. okje

    Jan 29. 2014

    Suri bila nk tukar kotak komen ni????
    mcm kucing yek…

    Reply to this comment
  11. TehR

    Feb 01. 2014

    rasanya si comel ni tak sesuai bela kat rumah
    sebab kami ada banyak kucing

    Reply to this comment

Leave a Reply