Kembali Ke Sekolah 2014

Bismillahir Rohmaanir Rohim & Assalamualaikum buat sahabatku.

Saya melangkah ke alam sekolah lagi.

Tidak duduk diam asyik terlonjak-lonjak dari bangun pagi sampailah berdiri atas motosikal ayah.. “udah jangan sampai dalam kelas pun masih tidak duduk diam sudahlah yer..”

Uh,

Pening satu rumah saya pusing menggayakan sepasang kasut kiki lala dan beg sekolah baru. “Botol air lama..pandai eh tak mau bawak ke sekolah…”

melangkah ke alam sekolah 2014

melangkah ke alam sekolah 2014

Bila penat hati ibu kelihatannya lega. Sempat jugalah dia mengambil gambar untuk saya heee..

p/s: Untuk anakku semoga kamu berjaya dalam menuntut ilmu. Amin.

Jom kongsikan gelagat anak anda ke sekolah di ruangan komen di bawah. Terima kasih @____X

Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc? Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Advertisement

23 Responses to “Kembali Ke Sekolah 2014”

  1. raudzah

    Jan 02. 2014

    Jalan-jalan sambil isi tabung INTI & Google for you dear!!!

    Reply to this comment
  2. Vee

    Jan 03. 2014

    anak buah saya , baru dapat uniform pun dah senyum sokmo .

    Reply to this comment
  3. Hafizul

    Jan 03. 2014

    Belajar rajin-rajin yer dik..hehe

    Reply to this comment
  4. Mizz Aiza

    Jan 03. 2014

    sayangnya aiza takde anak lagi.. tak dapat berkongsi cerita..hehe..

    Reply to this comment
  5. puteri kasih

    Jan 03. 2014

    seperti aiza, puteri pun tak dapat nak kongsi cerita…kahwin pun belum lagi..hehe

    Reply to this comment
  6. Puteri Kasih

    Jan 03. 2014

    puteri dah isi tabung seperti biasa…suka tak? hehe 🙂

    Reply to this comment
  7. okje

    Jan 03. 2014

    Alahai tomeinya…..anak okje dah tak de yg kecik Suri….semuanya tak payah nk berteman hehe

    Reply to this comment
  8. Ismail N

    Jan 03. 2014

    Anak kawe sampai dekat sekolah masih mood cuti lagi ahak ahak.. Dah nak masuk sekolah, baru teringat ada barang yg belum beli 😀

    Reply to this comment
    • Suri

      Jan 04. 2014

      ah, cara macam itu pun ada juga ya hee.tak apa asal mahu ke sekolah a ok uh heee 😉

      Reply to this comment
  9. resep kuliner

    Jan 03. 2014

    Selesai tahun baru, dan libur panjang, barulah anak” sekolah kembali ke sekolah.

    Reply to this comment
  10. akubiomed

    Jan 04. 2014

    Sweetnya anak dara hendak pergi sekolah. 🙂

    Reply to this comment
  11. AUC

    Jan 04. 2014

    dengar cakap ibu tu dik yek…

    Reply to this comment
  12. hafizmd

    Jan 07. 2014

    Selamat bersekolah yer kakak. Moga2 jadi anak solehah

    Reply to this comment

Leave a Reply