Petua Dan Doa Hamil Untuk Mendapatkan Anak Kembar

Bismillahir Rohmaanir Rohim & Assalamualaikum buat sahabatku.

Mak orang teringin nak anak kembar. Lagu mana nak dapat kalau sudahnya belah lelaki dan belah perempuannya ngak ada yang keturunan kembar agak mustahil untuk anda impikan hasrat yang satu itu.

Janganlah bersedih hati bukankah itu semua ketentuan Tuhan malah tidak salah andai kata kita mencuba sesuatu mana tahukan rezeki dapat anak kembar menjadi hah! siapa boleh kata jikai itu telah Allah s.w.t tentukan untuk anda.

petua dan doa hamil untuk mendapatkan anak kembar

mau anak kembar yang comel?

Jom kita baca doa untuk mendapatkan anak kembar dua, kembar tiga asal kembar dan sihatlah ya.

Petua untuk mendapatkan anak kembar:-

  • Kehamilan kembar ini juga terkadang berlaku apabila si ibu menyusukan anaknya tapi dalam masa yang saya di sedang hamil, ibu mengalami masalah kegemukan, mengandung di usia tua memang boleh terjadinya kehamilan kembar akan tetapi risiko yang terpaksa di tanggung seperti keguguran, bayi yang lahir kurang sihat,Β  ada juga yang mengalami kandungan bermasalah adalah lebih tinggi.
  • Faktor usia semakin meningkat sekitar 35-40 tahun atas akan berpotensi besar untuk mendapatkan anak kembar kerana kebanyakan wanita akan menjalani rawatan kesuburan untuk mendapatkan zuriat pada usia tersebut.
petua dan doa hamil untuk mendapatkan anak kembar

Tak salah kalau kita berusaha

  • Faktor pemakanan juga boleh mengundang seseorang itu mendapat kehamilan kembar dengan mengatakanΒ  mengambil makana seperti ubi, kentang dan susu.
  • Pengambilan ubat kesuburan atas kebenaran doktor boleh meningkatkan kebarangkalian seseorang itu untuk menghasilkan dua ovum dalam satu proses ovulasi, dan sekaligus meningkatkan peratus pasangan mendapat anak kembar. Tahukah anda ubat clomid memberikan sebanyak 10 peratus peluang manakala Gonal F memberikan 30 peratus peluang untuk hamil anak kembar.
  • Pengambilan makanan tertentu yang mengandungi bahan estrogen yang tinggi juga dikatakan mampu untuk seseorang itu mendapat kebarangkalian kehamilan anak kembar.

Bagi lanjutan Petua Dan Doa Hamil Untuk Mendapatkan Anak Kembar serta persediaan untuk menuju alam kehamilan yang menggujakan silalah ke laman——————–> ini

P/s: Seronoknya melihat anak-anak membesar didepan mata.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

    • manfaat dapat anak kembar kalau apa terjadi abang boleh jadi adik, adik boleh jadi abang untuk selmatkan keadaan silap2 dia akan tipi bapa/ibunya nak kasi keliru punya pasal

  1. Dapat anak kembar ni, seronok tu memang seronok. Tapi, nak melayan kerenah waktu kecil tu memang memenatkan. Kena pulak duduk kat bandar, laki bini kerja. Memang banyak keluarkan kos. Baik tenaga dan juga wang.

    • anak kembar selalu orang akan beri perhatian lebih nak bila kita abwa anak ni kelaur rumah ada sahaja yang memerhatikan gelagat mereka nanti

  2. memang seronok ada anak kembar..tp membesarkan mereka sgt2 menguji kesabaran…makin besar makin banyak ragam..mental dan fizikal memang kena kuat…SA dah lalui dengan kehadiran anak buah kembar kat rumah tuh…kami sama2 jaga…masa kecik2 sorang nangis, memang dua2 nangis..bila x dapat pujuk…ibu diorang plak sekali nangis…

  3. Assalamualaikum…Indahnya klau impian tercapai utk mendapat ank kembar….tp utk mengandung dan memiliki ank kembar memerlukan mental dan fizikal yg kuat..sbb cabaran melahirkan dan membesarkan ank kembar ni tak sama dgn dpt ank seorg…perlu kuat utk hadapi kemungkinan…