Doa Pengasih Paling Mujarab

Bismillahir Rohmaanir Rohim & Assalamualaikum buat sahabatku.

Doa Pengasih Paling Mujarab sering di gunakan untuk memikat orang yang berada di sekeliling kita. Baik untuk memikat suami atau hati isteri, menawan hati kekasih, untuk majikan supaya kita di beri mandat yang baik dalam syarikat ataupun supaya anak-anak mengasihani kedua orang tuanya, sahabat pun masih boleh di guanapakai sebaik boleh asalkan penggunaannya bersandarkan pada ayat-ayat Al-quran.

Berikut adalah Doa Pengasih Paling Mujarab yang terdapat dalam kalam yang amat kita junjungi:-

doa pengasih paling mujarab

Doa untuk pengasih

Haruslah diingatkan doa pengasih paling mujarab ini boleh digunakan untuk tujuan kebaikan bukan pada perkara keburukan sama sekali.

Dapatkan lebih koleksi lagi  Doa Pengasih Paling Mujarab  ——–> sini

Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc? Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Advertisement

37 Responses to “Doa Pengasih Paling Mujarab”

  1. Mizz Aiza

    Nov 15. 2013

    salam jumaat suri.. perkongsian yang bermanfaat.. semoga kita mengamalkannya untuk tujuan kebaikan.. menabung inti dna makan chipsmore.. 😀

    Reply to this comment
  2. blogger lelaki

    Nov 15. 2013

    ayat pengasih tu..gunalah unutk kebaikan

    Reply to this comment
  3. Anak Askar Pencen

    Nov 15. 2013

    Perkongsian yang bagus 🙂 Sebarang usaha kita perlu diiringi dengan doa supaya lebih diberkati.

    Reply to this comment
  4. KesumaAngsana

    Nov 15. 2013

    Menarik ni, tapi KA amalkan juga membaca YA RAHIM berulang kali.. Neway gd sharing & done clik2 nuffnangx2 yer

    Reply to this comment
  5. puteri kasih

    Nov 15. 2013

    elok jika digunakan untuk kebaikan 🙂

    puteri isi tabung untuk suri 🙂

    Reply to this comment
  6. okje

    Nov 15. 2013

    Nak kena hafal Suri…… nak bagi suami tambah sayang…hehe

    Reply to this comment
  7. Farid Adam

    Nov 15. 2013

    Terima kasih atas perkongsian ini

    Reply to this comment
  8. yumida

    Nov 15. 2013

    alhamdulillah akhirnya dpt jugak komen kat sini
    nice sharing doa mujarab tu kak
    akan gunakan sebaiknya

    Reply to this comment
  9. Vee

    Nov 15. 2013

    gunakanlah utk tujuan kebaikan …

    Reply to this comment
  10. Raudzah

    Nov 15. 2013

    Kang terlebih kasih susah pulak nanti…he..he. Tq suri…

    Reply to this comment
  11. kakiblog

    Nov 16. 2013

    paling penting ada keyakinan ..kalau tak tak jadi nanti!

    Reply to this comment
  12. Hafizul

    Nov 16. 2013

    Betuil tu Suri..kena lakukan pada perkara yang baik2 sahaja..dan paling penting jangan tersalah guna sudah…hehe

    Reply to this comment
    • Suri

      Nov 18. 2013

      untuk suami atau isteri saya galakkan 1000% kalau main-main berdosa sebab guna ayat quran.

      Reply to this comment
  13. Khairul Zamri

    Nov 16. 2013

    Apa-apa pun yang terjadi adalah diatas kehendak Allah SWT. kalau Dia tidak izin tak kan terjadi juga 🙂

    Reply to this comment
  14. TehR

    Nov 16. 2013

    kena ingat molek tu
    cinta itu satu nikmat bukan satu bencana

    Reply to this comment
  15. AUC

    Nov 17. 2013

    jgn percaya pada ayat tu yg berkuasa menjadi ayat pengasih… percaya pada yang empunya ayat tu yg berkuasa atas segalanya

    Reply to this comment
  16. TehR

    Nov 17. 2013

    kita berusaha dan berharap
    moga2 allah perkenankan

    Reply to this comment
  17. Bahrain

    Nov 19. 2013

    Dah ada ayat dari al-quran untuk pengasih masih lagi ada orang guna taktik kotor dengan bantuan jin..

    Reply to this comment
  18. sukma

    Nov 19. 2013

    nice sharing…..

    Reply to this comment
  19. cik tom

    Nov 20. 2013

    bagus ni blh praktis ari2..hehe

    Reply to this comment
  20. Lynn™

    Nov 27. 2013

    Ramai yang mencari ayat Yusuf ni. Moga jangan disalah gunakan.

    Reply to this comment
  21. Terimakasih atas artikel yang menarik ini, saya coba ya kak…

    Reply to this comment

Leave a Reply