Selamat Hari Deepavali

Bismillahir Rohmaanir Rohim & Assalamualaikum buat sahabatku.

Macam biasa setiap tahun ucapan Selamat Hari Deepavali  ini di tujukan kepada mereka yang amat Suri kenali. Sudah menjadi kebiasaan jadi tidak salahkan. Kitakan hidup dalam Satu Malaysia.

Happy Deepavali

Kenangan majlis Makan Malam TAIKO 2013

Di sini Suri ingin mengucapkan Selamat Menyambut Hari Deepavali kepada semua rakyat Malaysia yang beragama Hindu terutama sahabat yang bernama Anits Cheers yang berada di Ipoh, Perak dan tidak lupa juga untuk Puvanes Wari Ampang, Kuala Lumpur.

Semoga Hari Deepavali ini dapat disambut dengan penuh kebahagian dan kesyukuran.

 

Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc? Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Advertisement

19 Responses to “Selamat Hari Deepavali”

  1. Mizz Aiza

    Nov 02. 2013

    selamat hari deepavali kepada kawan suri dan semua rakyat malaysia yang berbangsa india serta menyambut hari deepavali..

    Reply to this comment
  2. TehR

    Nov 02. 2013

    selamat pagi cikgu
    hari deepavali makan maruku

    Reply to this comment
  3. faizal

    Nov 02. 2013

    sambutan yang merapatkan hubungan sesama insan

    Reply to this comment
    • Suri

      Nov 04. 2013

      benar itu yang ada tu penitng terutama jiran dan rakan terdekatkan kalau susah mereka yang bantu

      Reply to this comment
  4. puteri kasih

    Nov 02. 2013

    selamat hari deepavali kepada kawan suri dan kepada semua yang merayakan perayaan deepavali 🙂

    Reply to this comment
    • Suri

      Nov 04. 2013

      ya saya harap begitu mereka mudah di dekati..malaysia memang satu negara yang aman

      Reply to this comment
  5. Vee

    Nov 02. 2013

    selamat deepavali kat jiran sebelah dan seluruh rakyat malaysia yg beragama hindu … next door baru lepas main mercun !

    Reply to this comment
  6. raudzah

    Nov 03. 2013

    Happy Deepavali untuk rakan-rakan kita yang meraikannya..

    Reply to this comment
    • Suri

      Nov 04. 2013

      ya semoga rakan kita akan sentiasa sihat dan gembira untuk hari ini

      Reply to this comment
  7. blogger lelaki

    Nov 03. 2013

    selamat bercuti

    Reply to this comment
  8. wazy

    Nov 03. 2013

    Selamat bercuti dan selamat menyambut hari Deepavali kepada yang menyambutnya

    Reply to this comment
  9. Hafizul

    Nov 06. 2013

    Bagus suri ni tak lupakan kengkawan..huhu

    Reply to this comment
  10. Norasikin

    Nov 07. 2013

    Tadi jiran baru balik dari kampung kat ipoh bagi rambutan dan manggis. Dia kata buah dari Ipoh ni. Sebelum balik kampung aritu dia bagi kuih raya mcm2 jenis dalam dulang. Tengah fikir ni mcm mana nak pulang dulang dia. Takkan nak pulangkan kosong je

    Reply to this comment
  11. resep kuliner

    Dec 20. 2013

    Tapi sayang dikantorku ngga libur panjang 🙁 . Enak yang bisa libur

    Reply to this comment

Leave a Reply