Tips Rumahtangga Bahagia Kaedah Asmara Mata

Bismillahir Rohmaanir Rohim & Assalamualaikum buat sahabatku.

Pagi itu tiada apa yang di harapkan hanya sekuntum bunga mungkin dia akan berikan kepadaku. Mahu sejambak bunga rasanya cukup mampat dalam balang kaca. Agaknya apakah hadiah yang dia bakal beri padaku nanti. Mungkinkah sebuah naskah Tips Rumahtangga Bahagia Kaedah Asmara Mata? Sambil memasak dan bersenggol-senggol di ceruk dapur mengingat bait-bait lagu bollywood membuatkan apa yang aku fikirkan tadi hilang begitu sahaja.

Entah bila dan bagaimana dia secara tiba-tiba sahaja terpancul ruang antara dapur dan bilik air. Aku terserentak dan tergamam. Dia mencerlungkan kedua biji matanya kerana hari itu aku meyarungkan jersi perak miliknya.

Terkesimakah dia padaku?

Dalam hati aku sempat berguman ..hiii sekali kerang busuk pun senyum dia pun tak sebijk persis senyumku!

Tips Rumahtangga Bahagia Kaedah Asmara Mata

tawan hati pasangan?

Dapatka ebook ini mengandungi 40 Tips & Nasihat yang merangkumi “7 Aspek Pembangunan Rumahtangga Bahagia”.

Sambil tangan bermain di hujung kain apron aku mengelipkan mata kepadanya berkali-kali padahal nak tujuk lagak depan dia yang aku baru sahaja menggayakan produk avon yang terbaru siap bikin demo padanya bulu mataku yang short mampu di lentikkan bak unta padang pasir padang jarak padang yang tak tersungkur sebab susah nak jumpa batu di sana..macam malaysia ini asal ada batu empat segi akan datanglah jalan bertambak sana sini..itu pasallah orang tak habis-habis cakap “jalan-jalan cari makan ” sebab selagi ada jalan selagi itulah ada makan! faham.. aa..aa..

Sedang aku leka menjadi model persis antarabangsa di hadapan pihak juri yang tidak bertauliah itu dia memanjangkan hidungnya di hadapanku. Katanya abang terbau sesuatu yang hangit..

wARGh!!

Terus catwalk yang ayu menjadi haru biru..

 bahagia itu ada di mana-mana awas jika jarak bahagia anda dengan pasangan semakin jauh dapatkan Tips Rumahtangga Kaedah Bahagia —–> sini

P/s :Molek bagi hadiah ini pada si dia 🙂

Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc? Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Advertisement

24 Responses to “Tips Rumahtangga Bahagia Kaedah Asmara Mata”

  1. Mak lagenda

    Oct 23. 2013

    Bahagian sentiasa adaa dalam hati kita..

    🙂

    Reply to this comment
  2. blogger lelaki

    Oct 23. 2013

    semoga kita semua terus merasa bahagia

    Reply to this comment
  3. adikensem

    Oct 23. 2013

    Ohoho tak kahwin lagi ni, tak tahu lagi nih mata-mata ni..ahaha

    Reply to this comment
    • Suri

      Oct 23. 2013

      sah banyak mata-mata kalau nak pilih pun susah baik tuntut ilmu ini

      Reply to this comment
  4. Mizz Aiza

    Oct 23. 2013

    semoga terus bahagia suri.. klik digi..

    Reply to this comment
    • Suri

      Oct 23. 2013

      bahagia pada kita bijak hargai kalau tak bijak hargai peluang akan jauh..kalau jauh maka ni masa terbaik utk cari balik mana yang telah hilang

      Reply to this comment
  5. encikarman

    Oct 23. 2013

    dr mata turun ke hati wehhh

    Reply to this comment
    • Suri

      Oct 23. 2013

      apa nak buat jangan toleh sahaja bikin ayat cintan ar pula..atau masih blur nak jerat si dia ni guna ilmu TRICK di atas

      Reply to this comment
  6. puteri kasih

    Oct 23. 2013

    semoga bahagia menjadi milik kita semua 🙂

    Reply to this comment
  7. KesumaAngsana

    Oct 23. 2013

    hehehe suka2 n3 ni

    Reply to this comment
  8. Myra jay

    Oct 23. 2013

    Bila kita bahagia, otomatik pasangan pun akan rasa bahagia dan rumahtangga juga jadi bahagia..
    InsyaAllah 😀

    Reply to this comment
    • Suri

      Oct 23. 2013

      ya amin moga semua akan lebih bahagia.nak lebih ampun ada model atas

      Reply to this comment
  9. Zawiah

    Oct 24. 2013

    kacau jer bau hangit tu kan . tak pasal2 dah tercancel

    Reply to this comment
  10. TehR

    Oct 24. 2013

    awas
    anak sedang berdiri kat pintu dapur

    Reply to this comment
  11. kakiblog

    Oct 25. 2013

    kebahagiaan itu terlalu abstrak..sukar untuk diungkapkan

    Reply to this comment
    • Suri

      Oct 26. 2013

      bahagia banyak cabangnya,,kalau putus cinta tu mamang hati tak bahagia cepat cari penawar

      Reply to this comment
  12. Hafizul

    Oct 27. 2013

    Emm betul tu Suri..nak bahagia kena adala tipsnya..hehe

    Reply to this comment

Leave a Reply