Aku Frust Giler

Bismillahir Rohmaanir Rohim & Assalamualaikum buat sahabatku.

Aku frust giler? Keadaan agak menjadi tertekan sekali apa yang di harapkan tidak dapat menjadi milik kita. Waktu itu kita akan sering menyebut-nyebut pasal sesuatu perkara atau kehendak yang diinginkan itu. sebab tak dapatlah katakan. Cuba kita dapat apa yang kita idamkan sudah tentunya lirikan senyum kita panjang berjela-jela.

Aku frust giler jugalah sebab tak dapat skor hati si dia. Lebih menyakitkan dia sengaja memporak-perandakan jiwa aku takala si dia keluar bersama orang lain pada hakikatnya dia melayan anda bagai nak rak? Sudahnya rak usang yang tidak kuat ayat-ayat jiwang menusuk kalbu menunggu masa untuk jatuh memeluk bumi.

Argh! betapa aku frust giler dan tidak puas hati jugalah. Apa kurangnya aku dari spek mata dia yang bulat macam belalang itu. Aku ada rupa masalahnya kenapa dia buat tidak tahu? Mahu aku pakai kereta lamborghini sport barulah dia perasan aku ada harta. Tapi tidak juga sebab ada harta pun tidak mampu mengenggan jiwa dan membelai hatinya untuk dia jatuh hati padaku.

Haih..sunyinya bila cintaku dipandang sebelah mata untuk mendapatkan penawar dan mengubati hati agar si dia tertawan? jawapannya —-> sini

 

p/s: Cinta ilahi tetap di hati, cinta manusia agak sukar nak ngerti..

 

Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc? Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Advertisement

45 Responses to “Aku Frust Giler”

  1. ema

    Oct 21. 2013

    ikatkan dengan doa…

    Reply to this comment
  2. encikarman

    Oct 21. 2013

    sampai tertongging tak?

    Reply to this comment
  3. raudzah

    Oct 21. 2013

    say no..no..no..no..to frust-frust…and somemore jangan jadi giler tau….he..he

    Reply to this comment
    • Suri

      Oct 21. 2013

      payah kalau rajuk habis jom rawat cinta denga kaedah di atas penawar sedia ada

      Reply to this comment
  4. Vee

    Oct 21. 2013

    biar sederhana . bila tak dpt skor dan rak jatuh … x ler frust …

    Reply to this comment
    • Suri

      Oct 21. 2013

      mesti bangun cepat2 dna batulkan rak tu keh.keh agar dia tak jatuh ke tangan orang lain

      Reply to this comment
  5. encikarman

    Oct 21. 2013

    comel2 camne boleh frust nih?

    Reply to this comment
    • Suri

      Oct 21. 2013

      itulah salah taktik boleh frust…kena cari panduan baru boleh handle dengan baik..

      btw apa yang comelnya erh?

      Reply to this comment
  6. Nurul Khairunisa

    Oct 21. 2013

    Reply to this comment
  7. Bin Muhammad

    Oct 21. 2013

    Cinta sesama manusia memang sukar dimengerti kerana manusia itu tidak sempurna. Ketidaksempurnaan itulah perlu diterima, dimengerti dan dihormati barulah boleh saling menyempurnakan ketidaksempurnaan…

    Reply to this comment
    • Suri

      Oct 21. 2013

      yelah sempurna hanya pencipta..nak cari pasangan mudah sahaj perlu teliti

      Reply to this comment
  8. ajumohit

    Oct 21. 2013

    kenapa ni suri? jgn terlalu meletakkan harapan yg tinggi nnti kecewa merana diri tp jgn serik utk mecuba 😉

    Reply to this comment
  9. Zuan

    Oct 21. 2013

    hehe jangan frust frust.. nanti jerawat naik 😛

    Reply to this comment
  10. TehR

    Oct 22. 2013

    mesti perlu banyak sabar
    dan
    banyak dapat tips untuk kawal keadaan
    mudah2an

    Reply to this comment
  11. kakiblog

    Oct 22. 2013

    orang yang stress mudah dapat penyakit…

    Reply to this comment
  12. blogger lelaki

    Oct 22. 2013

    jgn frust lagi..munkgin ujian akan sampai ke penhujungnya tak lama lagi

    Reply to this comment
  13. hafizmd

    Oct 22. 2013

    frust itu lumrah
    jangan marah-marah
    nanti muka merah
    org kata terlebih darah

    hehe

    Reply to this comment
    • Suri

      Oct 22. 2013

      payah terlebih darah heee suka minum air siap bila minum kawan kata ko minum air darah?eh sabau jelah

      Reply to this comment
  14. Mizz Aiza

    Oct 22. 2013

    frust itu normal bagi semua manusia.. yang penting cara menghadapinya samaada dengan cara positif atau negatif..

    Reply to this comment
  15. f@is

    Oct 22. 2013

    teruk juga ni frustnya..harap bnyakkn bersabar dan berdoa..jgn frust2 sgt..t cepat tua =) he3

    Reply to this comment
    • Suri

      Oct 22. 2013

      sedih nak leleh air mata bila ad aorang adu saya tengah furstlah wah.

      nak kamu bisa jawabnya apa?

      Reply to this comment
  16. Rahmat Ariffin

    Oct 22. 2013

    Jangan frust pada orang yang tak sudi, buang masa aje…bunga bukan sekuntum, kumbang bukan seekor…

    Reply to this comment
    • Suri

      Oct 22. 2013

      ha..kalau dah cinta susah nak kawal dah..tapi selagi dia belum milik kita pi cuba baca ilmu pengasih mana tahu hatinya terbuka..jangan guna cara salah.. 😉

      Reply to this comment
  17. Khairul Zamri

    Oct 22. 2013

    aduhh bertambah frust sy ni hehe :p

    Reply to this comment
  18. Hafizul

    Oct 23. 2013

    Perghhh emndalam pulak makna disebalik artikel ni..hahaha..gud job suri..

    Reply to this comment
  19. okje

    Oct 23. 2013

    Nape ni Suri? Semata mata khayalan ke realiti?….gayanya mcm betul betul frust ni

    Reply to this comment
    • Suri

      Oct 23. 2013

      haa.. apakah rahsianya duhai hati..bak lebih aura mesti dapatkan naskah atas rm 2o lebih jer harp dapat trick lain dalam ebook akan mmbantu

      Reply to this comment
  20. cik tom

    Nov 06. 2013

    laa ingat kan suri frust pe td…huhu..

    Reply to this comment
  21. Norasikin

    Nov 07. 2013

    Kalau saya frust, saya makan banyak-banyak

    Reply to this comment
    • Suri

      Nov 09. 2013

      saya tak mampu makan banyak-banyak kalau makan cokelat saya amik juga tapi sikit aduh tu sure sakit kepala balik

      Reply to this comment
  22. puteri kasih

    Nov 07. 2013

    frust tu perasaan biasa kot tapi terpulang pada kita macam mana kita menghadapinya 🙂

    Reply to this comment
  23. belajar online

    Apr 16. 2014

    banyakin baca buku ajah deh,kalo gak hang out ama temen2 jadi bisa happy trus gx frustasi

    Reply to this comment

Leave a Reply