Salam Hari Raya Aidiladha

Bismillahir Rohmaanir Rohim & Assalamualaikum buat sahabatku

Selamat menyambut hari raya aidiladha..

Buat blogger dan pembaca setia blog cahayacinta.com. Semoga kepulangan anda di sambut oleh keluarga dengan penuh rasa kesyukuran, menyulam bait indah sebuah kebahagian mengukir sejambak senyuman.

Ingatlah berhati-hati di jalan raya moga perjalanan anda selamat sampai ke tempat yang di tuju.

Hurm..

Teringin nak mohon maaflah boleh ngeee.. manalah tahu ini adalah rezeki yang terakhir teman berbicara siyapa tahu yah?

kamilah cahayacinta.com itu

kamilah cahayacinta.com itu

Allah Hu Akbar..terasa seperti  menyambut hari raya aidilfitri pulak hik..hik..hik..

Aku pasti akan merindui blog ini.

Kapan bila mau jumpa lagi hanya Allah yang tentukan..

Salam indah dan sayang buat rakan semuah blogger yang sudi mampir di sini. Amat hargai kehadiran dan komen kalian semuanya.

 

Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc? Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Advertisement

42 Responses to “Salam Hari Raya Aidiladha”

  1. blogger lelaki

    Oct 12. 2013

    salam al-adha..:)

    Reply to this comment
  2. Za

    Oct 12. 2013

    selamat eid adha suri …

    Reply to this comment
  3. papa mifz

    Oct 12. 2013

    selamat menyambut Aidiladha yer…:)

    Reply to this comment
  4. yusri

    Oct 12. 2013

    Selamat hari raya haji juga buat Suri dan semua….

    Reply to this comment
  5. Azhafizah

    Oct 12. 2013

    Salam Aidil Adha dan selamat bercuti.berhati hati di jalan raya 🙂

    Reply to this comment
    • Suri

      Oct 17. 2013

      salam Selamat hari raya haji untuk sahabt saya juga amin syukur selamat sampai pergi dan balik

      Reply to this comment
  6. akubiomed

    Oct 12. 2013

    Selamat menyambut Hari Raya Kurban.

    Reply to this comment
  7. Zawiah

    Oct 12. 2013

    Selamat menyabut aidil adha . semoga bergembira bersama keluarga tercinta …

    Reply to this comment
    • Suri

      Oct 17. 2013

      Selamat hari raya haji
      alhamdulillah semua buat saya berasa terharu dan menagis..

      Reply to this comment
  8. hafiz

    Oct 12. 2013

    selamat hari raya korban buat suri sekeluarga

    Reply to this comment
  9. TehR

    Oct 12. 2013

    kelantan cuti 2 hari
    selamat berhari raya untuk semua

    Reply to this comment
    • Suri

      Oct 17. 2013

      best jadu org kelantan ..

      Selamat hari raya haji untuk mu sahabat dan semua blogger

      Reply to this comment
  10. Joe

    Oct 12. 2013

    Salam hari raya aidiladha, ye Suri.. Haha

    Reply to this comment
  11. mohdridzwan

    Oct 13. 2013

    selamat hari raya yer…smoga beroleh keberkatan selamanya.

    Reply to this comment
  12. Cikgu Hairul

    Oct 13. 2013

    Selamat hari raya juga kak suri. Raya kat mana esok?

    Reply to this comment
  13. Hafizul

    Oct 13. 2013

    Hehe..selamat hari raya juga buat Suri..makan daging jangan banyak2 ekk..kena darah tinggi nanti..hehe..dan jangan biarkan blog ni bersawang lama..hahaha..

    Reply to this comment
    • Suri

      Oct 17. 2013

      Selamat hari raya haji..

      haa..lama bersawang ni keh..keh..keh…

      Reply to this comment
  14. Juan

    Oct 13. 2013

    awalnyerr bagi ucapan, hehe

    Reply to this comment
  15. humbleyat

    Oct 14. 2013

    selamat hari raya suri…
    mcm sedih je ucapan kali ni..saje mengundang syahdu yek..:-)

    Reply to this comment
    • Suri

      Oct 17. 2013

      Selamat hari raya haji..

      mana tahu ajal akan tiba bila2 masa..s tu sy minta maaf…nghee… 😉

      Reply to this comment
  16. papa mifz

    Oct 14. 2013

    selamat menyambut hari raya Aidiladha yer…:)

    Reply to this comment
  17. Myra Jay

    Oct 14. 2013

    Salam AidilAdha :d

    Reply to this comment
  18. raudzah

    Oct 15. 2013

    salam aidil adha suri..

    Reply to this comment
  19. Mizz Aiza

    Oct 16. 2013

    salam aidiladha suri.. 😀

    Reply to this comment
  20. AUC

    Oct 17. 2013

    salam idiladha jg dari saya sekeluarga..

    Reply to this comment
  21. Mak Lagenda

    Oct 17. 2013

    Salam aidil adha utk suri sekeluarga ya..:)

    Reply to this comment
  22. okje

    Oct 17. 2013

    Salam Eidul adha jugak buat Suri sekeluarga….

    Reply to this comment

Leave a Reply