Selamat Hari Lahir

Bismillahir Rohmaanir Rohim & Assalamualaikum buat sahabatku.

Alhamdulillah syukur ke atas nikmat Allah Yang Maha Esa kerana memberikan insan yang kerdil ini bernafas. Terima kasih yang tidak terhingga buat Bonda dan Ayahnda kerana mereka diri ini lahir ke dunia. Titisan air mataku ia tidak mampu untuk merejam balas kasihnya pada diriku ini..

Kesayuan dan pengalaman mengandung, melahirkan, membesarkan anak di jeriji mata ini membuatkan betapa hati berharap agar diri ini secekal mereka berdua. Ya Tuhanku doa dari hamba yang tidak seberapa ini kepada mereka agar kesihatan mereka sejahteralah hendaknya baik di dunia mahupun pun di akhirat berbahagialah di sana kelak.

Sungguh rasa diri terharu ingin memeluk tidak berdaya, ingin usap rambut yang tua nampun tidak mampuku gapai. Ayah dan Bonda doakan agar anakmu ini akan berusaha untuk mengikut jejak langkahmu. Lindungilah anakmu, suaminya serta anaknya sentiasa berada di bawah lembayung cinta ilahi.. Jauhkan kami dari bisikan api neraka..bentengkanlah kami dari godaan sang syaitan ciptaan mu Ya Tuhan. Moga-moga doamu buat kami di sini sentiasa waspada selalu.

 

Allah Maha Besar, Allah Maha Besar ..

Segala yang di berikan amat bermakna. Baik terlebih mahupun terkurang moga dapat di perbaiki dan perhalusi satu demi satu. Alhamdulillah bersyukurku keranamu Ilahi.

P/s Sambut hari jadi makan nasi lemak pun bolehlah.. besok nak bagi apa? hii..

P/s Terima kasih untuk seorang hamba Allah yang sudi menaja blog ini. Barangkali ini antara hadiah amat bermakna buat Suri. Moga-moga Tuhan membalas rezeki anda dan kebaikan anda sekeluarga baik di dunia mahupun di akhirat. Insyallah Suri akan cuba yang terbaik untuk blog ini.

P/s  Sedang mencari top komen sempena ulangtahun saya. Siapakah yang bertuah itu?

 

Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc? Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Advertisement

37 Responses to “Selamat Hari Lahir”

  1. faizal

    Sep 25. 2013

    Selamat hari lahir. Semoga diberkati Allah SWT

    Reply to this comment
  2. Mizz Aiza

    Sep 25. 2013

    selamat hari lahir suri.. semoga dipanjangkan usia dan diberkati serta dilindungi oleh Allah selalu.. 😀

    Reply to this comment
  3. Hafizul

    Sep 25. 2013

    hehe..tak ada dah ke yang lebih?nak juga..menarik theme ni..haha..selamat hari lahir Suri..semoga menjadi ibu dan isteri yang baik ekkk..jangan curang2 tau..haha

    Reply to this comment
    • Suri Surihatiku

      Sep 25. 2013

      haa..apa nak buat kalau ada liliin mau gak letak lilin atas nasi lomak tu keh..entah tak harap apa pun saya demam jadinya semua macam tak berapa nak sambut sangat…

      suka apa lagi cuba cari akan jumpa punya.. asal nak curang haaa..curang dg bear kt rumah blhlah… 🙂

      Reply to this comment
  4. Zawiah

    Sep 25. 2013

    Selamat Menyambut Hari Lahir … insha Allah , Allah mendengar doa – doa suri …

    Reply to this comment
    • Suri Surihatiku

      Sep 25. 2013

      alhamdulillah, terima kasih

      kek memang cantik kalau boleh ambil kt sana dah lama makan dan bawa balik simpan dlm peti ais heeee..

      Reply to this comment
  5. puteri kasih

    Sep 25. 2013

    selamat hari lahir sahabtku..tak sangka kita berkongsi hari lahir yang sama 🙂

    Reply to this comment
    • Suri Surihatiku

      Sep 25. 2013

      ha yer ker hee, makna saya dah jumpa lagi sorang sama lahir dg saya…selamat hair lahir tuk puteri juga

      Reply to this comment
  6. papa mifz

    Sep 25. 2013

    selamat hari lahir…!!!

    cantik juga theme baru nih…:)

    Reply to this comment
    • Suri Surihatiku

      Sep 25. 2013

      terima kasih papa mifz..terima kasih.boleh cari kt internet..google banyak percuma dan berbayar 🙂

      Reply to this comment
  7. ema

    Sep 25. 2013

    selamat hari lahir suri..moga panjang umur dan murah rezeki

    Reply to this comment
  8. zool

    Sep 25. 2013

    selamat hari lahir juga…
    semoga sentiasa sihat menghadapi hari-hari mendatang

    Reply to this comment
    • Suri Surihatiku

      Sep 26. 2013

      terima kasih..saya selalu sahaja kurnag sihat hihi.. harap zool sekeluarga begitu jua.

      Reply to this comment
  9. akubiomed

    Sep 25. 2013

    Selamat hari lahir kepada Suri. Semoga dimurahkan rezeki dan berbahagia bersama yang tersayang.

    Reply to this comment
    • Suri Surihatiku

      Sep 25. 2013

      harapan saya begitulah. terima kasih ab dan rakan-rakan atas limpahan doa yang di berkan.harap kalian juga begitu.amin

      Reply to this comment
  10. onlajer

    Sep 25. 2013

    hehe macam dah lama saya tak singah sini, mangkin cun lah blog suri

    Reply to this comment
    • Suri Surihatiku

      Sep 26. 2013

      yelah tak sudi masuk nak buat macam mana huhu…terima kasih.

      Reply to this comment
  11. blogger lelaki

    Sep 25. 2013

    selamat hari lahir..semoga terus cemerlang dan diberkati

    Reply to this comment
  12. KesumaAngsana

    Sep 25. 2013

    selamat hari lahir moga pjg umur terus dimurahkan rezeki dan dikurniakan kesihatan yg baik ye r

    Reply to this comment
    • Suri Surihatiku

      Sep 26. 2013

      terima kasih sis atas doanya saya harap KA dan keluarga bgtu jua

      Reply to this comment
  13. TehR

    Sep 25. 2013

    selamat hari lahir
    selamat hari jadi
    itu suratan takdir
    terbaik dari Illahi

    moga2 sentiasa mendapat rahmatnya
    dunia dan akhirat

    Reply to this comment
    • Suri Surihatiku

      Sep 26. 2013

      terima kasih..alhamdulullah moga semua di beri kemudahan dunia da akhirat.saya harap tehr dan keluarga begitu jua

      Reply to this comment
  14. Juan

    Sep 25. 2013

    saya nak jadi top komen la tapi bagaimana, hhehe

    Reply to this comment
  15. encikarman

    Sep 25. 2013

    suka doremon ke?

    Reply to this comment
    • Suri Surihatiku

      Sep 26. 2013

      ya saya amat suka.anak saya suruh saya pakai macam ninja..

      Reply to this comment
  16. ahmadyani

    Sep 25. 2013

    Ibubapa menganggap kelahiran kita sebagai hadiah teristimewa dalam hidup mereka. Adakah kita menganggap bahawa kita istimewa kerana menjadi anak mereka? Kerana ada anak yang gatal mulut berkata, alangkah baiknya kalau aku ada mak bapak lain!

    Reply to this comment
    • Suri Surihatiku

      Sep 26. 2013

      kita wajar hargai mereka.jangan mereka tak ada kita menyesa tajk sudah janganlah..

      selagu hayat ada berbaktilah. 🙂 terima kasih utk ingatan saya juga

      Reply to this comment
  17. raudzah

    Sep 25. 2013

    Happy birthday suri..semoga diberkati usia dan terus berjaya …

    Reply to this comment
    • Suri Surihatiku

      Sep 26. 2013

      terima kasih atas doanya ..sy harap akan dan keluarga begitu jua

      Reply to this comment
  18. Khairul Zamri

    Sep 25. 2013

    Selamat hari lahir semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki 🙂

    Reply to this comment
  19. AUC

    Sep 26. 2013

    rasanya x terlambat lg nak ucap selamat hari lahir…

    Reply to this comment
    • Suri Surihatiku

      Sep 26. 2013

      ada hadih tak ni hee..oh boleh sahaja hari2 saya akan mengijak usia gitu

      Reply to this comment

Leave a Reply