Mimpi Bos Lama

Bismillahir Rohmaanir Rohim & Assalamualaikum buat sahabatku

Agak terkejut jugalah bila dapat tag “mimpi bos lama“. Setakat ini Suri tidak pernah bermimpi untuk bertemu bos lama dalam arena sukan bola sepak  mimpi. Gilakah apa? Sebab setahu Suri kami sudah kosong-kosong kata Najwa Latif dalam lirik lagunya.

  • Apabila kita mimpikan seseorang ada yang berpendapat bahawa seseorang itu sedang teringatkan kita.
  • Ada pula yang memberikan alasan orang yang jauh ingin bertamu mata dengan kita.
  • Ada pula kata orang itu menuntut sesuatu dari kita. Maksud di sini kita ada hutang janji pada orang berkenaan itu yang dia datang melalui mimpi kita.

 

  • Menurut pengalaman dari kawan-kawan terdekat orang itu mungkin akan datang mencari kita dalam jangka masa yang terdekat untuk memberitahu pada kita tentang sesuatu perkara. Namun apakah sumber objektifnya tidak pula Suri ketahui.
  • Barangkali orang yang kita mimpikan itu membuatkan dia terkenang akan kebaikan kita terhadap dia. Misalannya kita pernah membantu dia dalam urusan kerja.

Benar atau tidak? Kongsikan pengalaman anda di bawah kotak komen. 🙂

 

Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc? Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Advertisement

15 Responses to “Mimpi Bos Lama”

  1. Hafizul

    Sep 25. 2013

    Hehe..ingtkan Suri yang mimpi tadi..

    Reply to this comment
    • Suri Surihatiku

      Sep 25. 2013

      saya jarang dapat mimpi.tapi masa kecil kalau nak demam sy mesti bermimpi..mimpi apa tah hee..

      Reply to this comment
  2. akubiomed

    Sep 25. 2013

    Ada peluang diberi kerja dengan gaji baru? 🙂

    Reply to this comment
    • Suri Surihatiku

      Sep 25. 2013

      mana ada peluang lagi dah lama syarikat itu tutup hehe,kalau buka balik saya nak juga kerja heeee

      Reply to this comment
  3. Mizz Aiza

    Sep 25. 2013

    setakat ini belum pernah lagi bermimpi bos lama.. mimpi itu mainan tidur..

    Reply to this comment
    • Suri Surihatiku

      Sep 26. 2013

      jangan di layan semoga tidurnya tak jumpa apa-apa.kena baca doa tidur ini

      Reply to this comment
  4. Vee Za

    Sep 25. 2013

    saya agak kerap juga mimpi bos lama … x de apa pun yg berlaku … hanya mimpi …

    Reply to this comment
    • Suri Surihatiku

      Sep 26. 2013

      sahaja nak usik vee ni supaya temankan dia berborak bawah pohon epel

      Reply to this comment
  5. raudzah

    Sep 25. 2013

    kita rasa yang the first one tu betul..chewah..mungkin dia teringatkan kita tu..maybe ada something happen yang membuatkan orang tu terkenang-kenag kat kita…harap-harap yang bagus, yang tak bagus tak mau..he..he

    Reply to this comment
  6. Azie

    Sep 25. 2013

    Setakat ni dalam mimpi2 saya belum pernah lagi mimpi bos2 lama. heheheheh.

    Terserempak kat alam nyata pun tak pernah heheeh

    Suri mimpikan saya je la ye heheheh.

    Reply to this comment
    • Suri Surihatiku

      Sep 26. 2013

      macam mana nak mimpi saya kena jumpa org tu dululah heeee

      Reply to this comment
  7. Rina

    Oct 04. 2013

    Dulu sewaktu hari raya saya pernah berkunjung ke rumah guru SD dan beberapa hari sebelumnya beliau bercerita dalam mimpinya bertemu dengan saya.
    Mungkin saya anda akan bertemu dengan boss anda itu baik secara sengaja ataupun tidak…

    Reply to this comment
    • Suri Surihatiku

      Oct 05. 2013

      tak sengajalah itu perkara ini bukan kita yang tetapkan ..ia berlaku secara semulajadi 😉

      Reply to this comment
  8. Lala

    May 04. 2015

    Setiap mlam saya mimpi mjikn lama dan saya d pekerjakn jd pembantu ya dya bertanda apa ya apakah tau…?

    Reply to this comment

Leave a Reply