Muzium Negara Diraja Kuala Lumpur

Bismillahir Rohmaanir Rohim & Assalamualaikum buat sahabatku.

Kami pergi ke Muzium Negara Diraja Kuala Lumpur. Masa ke sana kami tidak bercadang pun ingin kesana. Ikutkan niat asal akan pergi membawa anak ke Zoo Negara tapi keadaan waktu itu tidak mengizinkan memandangkan cuaca ketika itu sekitar jam 10.00 tengahari..so niat nak ke sana di batalkan..sebab kami pun sebelum ini pernah ke sana sekitar tiga tahun yang lepas hii..

Ayuh kita cuci mata dahulu…

Untuk butiran lanjut kita akan berjumpa di part II nanti 😛

Looking for gifts for birthday, wedding, anniversary etc? Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Advertisement

34 Responses to “Muzium Negara Diraja Kuala Lumpur”

  1. aura ide

    Sep 10. 2013

    Kebun binatang tempat rekreasi yang sangat disukai anak-anak! Musium tempat yang wajib kita perkenalkan kepada anak!

    Reply to this comment
    • Suri Surihatiku

      Sep 15. 2013

      bila singgah mesti banyak perkara yang kita pelajari

      Reply to this comment
  2. Izzuddin Fauzi

    Sep 10. 2013

    Menunggu part ii,…. Kecik ngat gambonyer….

    Reply to this comment
  3. Hafizul

    Sep 10. 2013

    Hehe..selamat kembali lahh..hehe..seronoknya dapat pergi bercuti..

    Reply to this comment
    • Suri Surihatiku

      Sep 15. 2013

      kembali ke ipoh semula. ada ot blh ikut itu singgah sekejap.

      Reply to this comment
  4. Norasikin

    Sep 10. 2013

    tukar hosting ke?

    Reply to this comment
  5. Sop

    Sep 10. 2013

    Blom pernah gi
    Best tak? Huhu

    Reply to this comment
    • Suri Surihatiku

      Sep 15. 2013

      bolehlah tahan tempat lama bukan tempat baru keh..keh..keh..

      Reply to this comment
  6. encikarman

    Sep 10. 2013

    part 2 plak… gambar secubit jer.. tak puas hati nih

    Reply to this comment
  7. Cikgu Hairul

    Sep 10. 2013

    Bila lawatan ni? Dah dekat sangat dgn rumah. Meh la singgah rumah.. 🙂

    Reply to this comment
  8. Juan

    Sep 10. 2013

    wah syok yer jalan jalan

    Reply to this comment
  9. Khairul Zamri

    Sep 10. 2013

    saya tak pernah pegi pun muzium negara nanti nak pergi dengan isteri jugakla lepas kawin hehe

    Reply to this comment
  10. hafiz

    Sep 10. 2013

    tunggu part 2 lah..

    Reply to this comment
  11. Anim

    Sep 10. 2013

    tungguuuu…tak pernah sampai lagi. muzium negara tu biasale:-))

    Reply to this comment
  12. Lynn™

    Sep 10. 2013

    Sempat berjalan-jalan lagi tengahari ni…hehehe

    Reply to this comment
    • Suri Surihatiku

      Sep 15. 2013

      jalan sambil cuci mata bolehlah sb tak pernah masuk istana..

      Reply to this comment
  13. akubiomed

    Sep 10. 2013

    Saya memilih Zoo Melaka berbanding Zoo Hulu Kelang.

    Reply to this comment
  14. nazray

    Sep 11. 2013

    wah dah lama saya tak pergi zoo, last pergi dulu masa sekolah rendah berbelas tahun yang sudah, haha

    Reply to this comment
    • Suri Surihatiku

      Sep 15. 2013

      sekarang mesti pergi sambil berjalan kaki sambil melihat kebesaran ciptaan Allah

      Reply to this comment
  15. Hafizul

    Sep 11. 2013

    Aik?rasanya pernah komen aje kat sini..tapi tak ada pun komen saya..hehe

    Reply to this comment
  16. puteri kasih

    Sep 11. 2013

    puteri masih belum kesana lagi

    Reply to this comment
  17. TehR

    Sep 15. 2013

    kami hanya pernah ke muzium negara je
    tu pun dah lama dulu

    Reply to this comment
    • Suri Surihatiku

      Sep 18. 2013

      muzium negara saya pernah pergi masa tu punyalah seronok bangat…sikalang mesti banyak yang dah berubah

      Reply to this comment
  18. Hazmin Hamudin

    Sep 17. 2013

    Haha. Part 2 pun gambar secebis je la.

    Reply to this comment
    • Suri Surihatiku

      Sep 18. 2013

      haa. tahu sebab apa? sebab kita tak di benarkan mengambil gambar di dalam tu keh..keh.. atau masih tak puas hati dengan penjelasan yg saya berikan silakan heee…

      Reply to this comment
  19. bimbingan belajar

    Apr 16. 2014

    nice, but you have to see indonesia also…ok

    Reply to this comment

Leave a Reply